ZOrange Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Beste, Ik heb reeds een probleem met men CTRL+ALT+DEL scherm. De menu balk komt niet te voorschijn... (zie foto) kunnen jullie me helpen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Volgens mij krijg je dat alleen als in een account zit zonder beheerder-rechten.. Probeer het eens in het beheerder-account, volgens mij krijg je dan wel alle tabbladen te zien.. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik heb dit tegenwoordig ook. Het is even wennen in het begin, maar dit is gewoon een verandering aan het systeem van Windows. Aangezien meerder mensen in mijn kennisenkring dit hebben. Om het Taakscherm weg te krijgen klik je heel simpel rechtsonderaan het scherm op het groene schermpje/vakje met de "Rechtermuisknop". Vervolgens kies je 'sluiten'. Reageren
ZOrange Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Neen dat is niet echt het probleem, maar er waren nog meerdere tabs dat je kon opene dat lukt nu niet meer. Reageren
Bronko Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik denk dat ik je wel kan helpen.. Ik had ditzelfde probleem toen ook een paar dagen, maar die tabs komen weer tevoorschijn als je dubbelklikt op die lege plek boven 'Task'... Succes Reageren
ZOrange Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik denk dat ik je wel kan helpen..Ik had ditzelfde probleem toen ook een paar dagen, maar die tabs komen weer tevoorschijn als je dubbelklikt op die lege plek boven 'Task'... Succes Dankjewel! Dit was de oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.