Jump to content

Posters in New York van GTAIV


the max

Recommended Posts

http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...spot-in-NY.html

er zijn posters gespot van GTA IV in new york en aangezien ze nergens anders zijn gevonden, kan dit toch wel iets duidelijk maken, wat vinden jullie?

nee,

Dit is cker door GTA fans gedaan "in new york" :Y

ze hebben die IV poster gemaakt.

gewoon prnt screene, netjes bewerken. in photoshop.

profesionele finish klaar enz.

en ophangen.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...spot-in-NY.html

er zijn posters gespot van GTA IV in new york en aangezien ze nergens anders zijn gevonden, kan dit toch wel iets duidelijk maken, wat vinden jullie?

nee,

Dit is cker door GTA fans gedaan "in new york" :Y

ze hebben die IV poster gemaakt.

gewoon prnt screene, netjes bewerken. in photoshop.

profesionele finish klaar enz.

en ophangen.

Leuk bedacht, maar helaas is het niet zo maar mogenlijk om posters te gaan ophangen. Hier zullen ze dus toestemming voor hebben gehad van Rockstar zelf. Of mensen van R* zitten hier dus zelf achter. Posters zonder toestemming zullen namenlijk snel weer worden verwijdert, en tevens zal dit betekenen dat ze on orgineel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste posters van San Andreas kwamen ook in Los Angeles te hangen, dus het zal toch wel een hint zijn denk ik.

Edit: Ik weet wel zeker dat het zich in New York afspeelt, zo rond de jaren 80. Let maar op... :puh:

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben altijd al in New York veel reclame gemaakt. Ook op bussen met andere GTA's. Ook met posters met andere GTA's.

Wel lijkt me het redelijk waarschijnlijk dat het spel zich in een Amerikaanse stad afspeelt zoals New York. New York is namelijk zeer geschikt om het weer een beetje in het ouderwetse goede GTA te passen met echte Italiaanse maffia en gewoon lekker grauw weer.

Tevens kunnen we dan veel verwijzingen verwachten naar The Sopranos.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook eens zitten denken...

de trailer kickt hier in NL af om 23:00... dus in amerika zal dat dus rond 15:00 ofzo zijn...

maar in Engeland komt ie precies om 00:00 online.

is dit niet wat toevallig dat hij dáár nou juist precies om middernacht verschijnt, en in de rest vd wereld op allemaal "vage" en onlogische tijdstippen.

ik weet het, het is heel ver gezocht maar een vriend wees me hierop en toen begon ik na te denken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook eens zitten denken...

de trailer kickt hier in NL af om 23:00... dus in amerika zal dat dus rond 15:00 ofzo zijn...

maar in Engeland komt ie precies om 00:00 online.

is dit niet wat toevallig dat hij dáár nou juist precies om middernacht verschijnt, en in de rest vd wereld op allemaal "vage" en onlogische tijdstippen.

ik weet het, het is heel ver gezocht maar een vriend wees me hierop en toen begon ik na te denken.

Pure toeval volgensmij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook eens zitten denken...

de trailer kickt hier in NL af om 23:00... dus in amerika zal dat dus rond 15:00 ofzo zijn...

maar in Engeland komt ie precies om 00:00 online.

is dit niet wat toevallig dat hij dáár nou juist precies om middernacht verschijnt, en in de rest vd wereld op allemaal "vage" en onlogische tijdstippen.

ik weet het, het is heel ver gezocht maar een vriend wees me hierop en toen begon ik na te denken.

Pure toeval volgensmij.

ooit iemand gehoord van greenwich time :cya::cya::N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook eens zitten denken...

de trailer kickt hier in NL af om 23:00... dus in amerika zal dat dus rond 15:00 ofzo zijn...

maar in Engeland komt ie precies om 00:00 online.

is dit niet wat toevallig dat hij dáár nou juist precies om middernacht verschijnt, en in de rest vd wereld op allemaal "vage" en onlogische tijdstippen.

ik weet het, het is heel ver gezocht maar een vriend wees me hierop en toen begon ik na te denken.

Rockstar North is gevestigd in Schotland, dat het daar dus om 0.00 verschijnt is niet raar.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3 en GTA Liberty City Stories speelt zich al af in New York, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het zich in NY gaat afspelen. Als het echt zo zou zijn dan vind ik het geldklopperij als je gewoon weer dezelfde stad krijgt met wat veranderingen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3 en GTA Liberty City Stories speelt zich al af in New York, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het zich in NY gaat afspelen. Als het echt zo zou zijn dan vind ik het geldklopperij als je gewoon weer dezelfde stad krijgt met wat veranderingen.

Gebiedsuitbreiding is mogelijk omdat de tunnels die naar het noorden lopen nooit zijn afgemaakt achter de heuvels.

Waarom geen reclame in Nederland? NOg eens wat leven in de brouwerij :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook eens zitten denken...

de trailer kickt hier in NL af om 23:00... dus in amerika zal dat dus rond 15:00 ofzo zijn...

maar in Engeland komt ie precies om 00:00 online.

is dit niet wat toevallig dat hij dáár nou juist precies om middernacht verschijnt, en in de rest vd wereld op allemaal "vage" en onlogische tijdstippen.

ik weet het, het is heel ver gezocht maar een vriend wees me hierop en toen begon ik na te denken.

Rockstar North is gevestigd in Schotland, dat het daar dus om 0.00 verschijnt is niet raar.

haha ow ok, dan zal dat het wel zijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...