timdedarter Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Hey Ik zoek een savegame van noobmode V2 100% klaar met alles alle straten overgenomen. Nu heb ik al zo'n savegame maar die is een beetje gebugged. ik kan namelijk geen flying school meer doen want dan loopt tie vast(Het is alleen bij deze savegame omdat bij een andere savegame zonder de straten overgenomen. doet tie het wel gewoon.) Dus als iemand voor mij een 100 % savegame heeft van de noobmode V2 Sturen maar P.S Ik upload me savegame file waar die het niet doet GTASAsf1.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik weet wel waar je er nog één kan downloaden, dit kan op GTAGarage. Echter weet ik niet of je deze al gedownload hebt. Heb je trouwens nog andere mods gebruikt? Dat kan het misschien verklaren dat je savegame wat gek doet. Of het kan natuurlijk zijn dat je die missie niet kan doen aangezien er meerdere missies onspeelbaar worden bij de mod. Genoeg gepraat, download hier je savegame voor de 'n00bmode'. Reageren
timdedarter Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ja dat is juist de gene die ik bedoel. er staat daar een 100%+ savegame in en die is bugged en er staat nog een 100% bij en die gebruik in nu(die is oke) maar hij heeft alleen niet alle straten en dat is zo vervelend als ik net aant rondrijden ben in los santos. p.s ik gebruik geen mods(zijn die er dan voor noobmode V@ ) Reageren
michaelfivez Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Bijmij start ie gewoon niet op (als ik het probeer begint ie overnieuw), kan iemandme helpen? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 hallo, kan ieamnd helpen? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Bijmij start ie gewoon niet op (als ik het probeer begint ie overnieuw), kan iemandme helpen? Dan heb je een andere versie van het spel, als je v1 hebt, kan je de v2 savegame niet gebruiken. Want dan moet je opnieuw of je keert terug naar het bureaublad. Je moet toch hetzelfde v1 of v2 gebruiken anders lukt het niet. hallo, kan ieamnd helpen? Zag je geen Edit bij jouw browser? >>> Door Bling: Volgens mij zag jij die ook niet, aangezien jij momenteel ook aan het dubbelposten bent. Samengevoegd..<<< Ja dat is juist de gene die ik bedoel.er staat daar een 100%+ savegame in en die is bugged en er staat nog een 100% bij en die gebruik in nu(die is oke) maar hij heeft alleen niet alle straten en dat is zo vervelend als ik net aant rondrijden ben in los santos. p.s ik gebruik geen mods(zijn die er dan voor noobmode V@ ) Wat nou als je de n00bmode opnieuw installeerd? Ik weet nog een site >>KLIK<< Probeer maar. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.