Deluxa Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) ja maar ik bedoelde als je haar nog moet ontmoeten als je naar de ontmoetingsplek gaat en haar daar slaat zie je haar dan n og op de ontmoetingsplek?? Bewerkt: 22 maart 2007 door Deluxa Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) als je een vriendin die je nog moet ontmoeten hebt geslagen zie je haar dan ooit nog terug? Als je je vriendin slaat zal ze niet zomaar weglopen. Ze zal bij je blijven staan, maar wel degenlijk wat groffe woordjes naar jou gooien. Vermoord je haar per ongeluk, zal je haar kwijt zijn. Voordat ze je ontmoet, is ze waarschijnlijk nog gewoon een PED, en nog uit de storyline. Om dit zeker te weten kun je haar natuurlijk even om het leven brengen. Bewerkt: 22 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Dit hoort eerder thuis in SA General, omdat het niet echt een missie is... Verplaatst bij deze . Ik raad je aan om dit filmpje, gemaakt door Preddy, even te bekijken. Daarin staat uitgelegd hoe je eventueel kwijtgeraakte vriendinnen terug kunt krijgen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ha, leuk, wist ik niet! Mààr ... Het is vanaf de PlayStation®2 gefilmd, dus misschien werkt het niet op de PC. Trouwens, zijn vraag is eigenlijk: Stel: Ik ga naar de ontmoetingsplek, om haar mijn vriendin te maken, en ik sla of vermoord haar. Komt ze dan nog terug op die ontmoetingsplek of is ze voor altijd weg? >>> Door Dutchy3010: Ten eerste heeft hij zijn vraag gewijzigd, daarnaast was dat alleen om een aanvulling te geven omdat het eigenlijk een post was om te melden dat het topic verplaatst is. Dit is overigens zelf een nutteloze post, en ik vraag je dan ook je commentaar voor je te houden.<<< Reageren
cj knakker Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) hoi ik heb perongelijk af gewezen maar nu staat ze er niet meer maar er staat wel dat ik 15% met haar heb. maar ze is er ook niet tussen die tijden wanner ze er moet zijn op de plek waar ik haar ontmoette. Bewerkt: 1 april 2007 door cj knakker Reageren
Jon-asses Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ben je zeker dat je de juiste uren hebt? Op WikiGTA staat: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 dus tussen 06.00 en 16.00 is ze er niet. Maar Barbara is inderdaad niet altijd aanwezig op die tijdstippen. Let wel op dat Barbara pas wil daten met jou als je minimaal 50 % vet hebt en een hoog sex-appeal. Daarna kun je een paar dagen wachten, ze moet ooit wel eens tevoorschijn komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.