Leon_J Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Hey mensen, ff een vraagje dat de missies voor mij waarschijnlijk makkelijker zal maken. In vice city kon je instellen dat je met je pistool automatisch op iemand kon richten om vervolgens te schieten. Hoe stel je dit in bij sa? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Op de ps2 op de knop R1. anderen weet ik het niet. hoop dat ik je heb geholpen. G-D Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Hey mensen, ff een vraagje dat de missies voor mij waarschijnlijk makkelijker zal maken. In vice city kon je instellen dat je met je pistool automatisch op iemand kon richten om vervolgens te schieten. Hoe stel je dit in bij sa? Dit ligt eraan welk platform je hebt. Uit je post te lezen heb jij San Andreas op de PC. Helaas zal hier geen cheat, mod, of andere manier voor zijn om je geweer precies op een bepaald project te richten. Bij de PS2 kan dit overigens wel, maar dit is automatisch ingesteld in het platform zelf. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Als je bij Controls: Muis/Keyboard in Joystick veranderd heb je dat ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.