PowerPats Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie daar een antwoord op weten. Ik heb san andreas op de ps2 gekocht maar ik wil hem toch maar voor de pc gaan kopen maar aangezien het 18+ is en ik pas 14 ben vraag ik me af op welke manier ik er aan kan komen want de meeste verkopers bij wie ik kom zeggen dat ik terug moet komen met een volwassene. Maar het probleem is dat mijn ouders geen tijd hebben. Dus weet iemand een tip om tog gta sa te krijgen ? of een goeie winkel waar ze niet om je leeftijd vragen ? Bij voorbaat dank.
Dutchy3010 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik was toentertijd 15, en ik kreeg hem ook niet mee bij Dynabite. Vervolgens ben ik naar Dixons gegaan, en daar kreeg ik hem wel mee. Het hangt er maar net vanaf wie je treft. Verder kan je natuurlijk ook gewoon op Bol.com kijken, daar weten ze natuurlijk geen leeftijd. Of ze weten het wel, maar letten er gewoon niet op. Hier kan je hem vinden. Hij kost daar €29,99 exclusief verzendkosten, en als je hem voor 21.00 uur vandaag besteld, heb je hem morgen al in huis.
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie daar een antwoord op weten.Ik heb san andreas op de ps2 gekocht maar ik wil hem toch maar voor de pc gaan kopen maar aangezien het 18+ is en ik pas 14 ben vraag ik me af op welke manier ik er aan kan komen want de meeste verkopers bij wie ik kom zeggen dat ik terug moet komen met een volwassene. Maar het probleem is dat mijn ouders geen tijd hebben. Dus weet iemand een tip om tog gta sa te krijgen ? of een goeie winkel waar ze niet om je leeftijd vragen ? Bij voorbaat dank. Ik heb San Andreas bij intertoys gehaald, en ik ben pas 16. 2 jaar geleden, toen ik dus even oud was als jou vroegen ze me niet om mijn leeftijd. Nu zal het spel een stuk minder verkocht worden, en daarom zullen ze er nu wat meer op gaan letten.
-eend- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 laat je ouders t op een briefje schrijven met handtekening , en geef dat aan die verkoper , zodat '' het '' toch weet dat je er toestemming voor hebt gekrege
GekkieJ01 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik ga gwoon met me oma of een ander famililid ,zo heb ik dat gedaan en anders heb je maar een beetje pech en dan moet je wachten op je pa en ma
mathi Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik ga gwoon met me oma of een ander famililid ,zo heb ik dat gedaan en anders heb je maar een beetje pech en dan moet je wachten op je pa en ma ik haalde hem bij game mania en ik kreeg hem mee zonder problemen
Agent Kellerman Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Ik had Liberty City gewoon megekregen bij Bart Smit. Toen ik Vice City Stories ging halen, zei ik dat het een cadeautje was Hij zei, eigelijk mag ik hem niet meegeven, maar omdat het een cadeautje is, mag het Vette mazzel Doe dit ook gwn bij San Andreas Bewerkt: 22 maart 2007 door Kellerman
Bling Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Dit topic is niet bedoeld om met zijn allen te vertellen hoe jij aan San Andreas bent gekomen, maar juist om antwoord te geven op de vraag van de topicstarter. Nu hebben namelijk al zes verschillende leden een oplossing gepost die in principe allemaal op hetzelfde neerkomen, aangezien ze gewoonweg allemaal dezelfde inhoud hebben. Wellicht een beetje overbodig, aangezien het (na het antwoord van Dutchy) wel duidelijk was voor de topicstarter. Dit topic blijft wel open zodat de topicstarter nog de mogelijkheid heeft om bijvoorbeeld iets te vragen, indien nodig.
Squidward Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Ik was toentertijd net 15 geworden toen hij op PC uitkwam, ik kreeg hem gewoon mee bij de Bart Smit. Je kan hem ook op www.marktplaats.nl kopen, ik heb hem daar voor een tientje gehaald omdat mijn oude DVD-ROM kapot was gegaan, maar het ligt er natuurlijk aan of die persoon te vertrouwen is. Bewerkt: 22 maart 2007 door Squidward
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Gaa naar de E-Plaza daar krijg je altijd alle spellen .. zelfs als ze stageres hebben
Bling Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Blijkbaar willen sommige mensen niet luisteren, aangezien ik in enkele posts hierboven toch héél uitdrukkelijk had gezegd dat ik geen posts meer wil zien waarin mensen zeggen waar zij San Andreas gekocht hebben, aangezien dit topic daar gewoonweg niet voor bedoeld is. Ik ben bang dat er dan niets anders op zit en ik dit topic dus helaas moet sluiten..
Recommended Posts