DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Iemand uit me klas had vandaag GTA San Andreas voor de computer gekocht. Hij is al geinstaleerd. Het filmpje kan die gewoon kijken. Maar daarna valt het in eens weg. Hoe kan dat ? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Iemand uit me klas had vandaag GTA San Andreas voor de computer gekocht. Hij is al geinstaleerd. Het filmpje kan die gewoon kijken. Maar daarna valt het in eens weg. Hoe kan dat ? Het is misschien handig als je wat meer informatie post. Heeft hij hem bijvoorbeeld illegaal/gebrand? komt er een foutmelding te staan nadat hij weg valt? Wat zijn zijn systeemeisen? Met alleen de informatie 'dat' hij wegvalt kunnen we namenlijk niet zo veel... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Bij mij deed ie het ook niet na het laden,de foutmelding was sa.exe. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Legaal gekocht voor 30 euro. Hij heeft 448 MB systeemgeheugen. Hardeschijfgeheugen heeft hij zat. Hij is geinstaleerd. Dus hier zul je toch niets aan hebben. Reageren
mathi Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Legaal gekocht voor 30 euro. Hij heeft 448 MB systeemgeheugen. Hardeschijfgeheugen heeft hij zat. Hij is geinstaleerd. Dus hier zul je toch niets aan hebben. ik heb dit ook gehad en ihet lag aan te weinig mb ram en een slechte grafische kaart Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Hij voldoet aan de eisen. We hebben alles al gecontroleerd. Dus kom asjeblieft niet met zo'n antwoord van Met alleen de informatie 'dat' hij wegvalt kunnen we namenlijk niet zo veel... Wat heb ik daar nou aan. Hij valt na dat filmpje weg. Reageren
mathi Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Hij voldoet aan de eisen. We hebben alles al gecontroleerd. Dus kom asjeblieft niet met zo'n antwoord van Met alleen de informatie 'dat' hij wegvalt kunnen we namenlijk niet zo veel... Wat heb ik daar nou aan. Hij valt na dat filmpje weg. ik heb nieuwe pc nu en heb dat probleem niet meer maar bij mij lag het daaraan, mss eens informeren bij winkel ik heb nu 1022mb ram en betere grafische kaart dus aan wat het anders ligt weet ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.