Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) In heel 2006 dat ik San Andreas heb gespeelt ben ik nog nooit een regenboog tegengekomen (voor zover ik me herinner). Nu in een paar dagen ben ik hem een paar keer tegengekomen. (Waarschijnlijk omdat ik meer de 'Altijd Nacht' cheat doe). Is dit nou bij jullie heel normaal? Of komen jullie hem nooit tegen? Note: Ik heb dit niet in het Easter Eggs forum gezet omdat ik denk dat dit geen echte Easter Egg is. Bewerkt: 22 maart 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Wanneer krijg je een regenboog? Juist, bij regen en bij zon. De makers van GTA San Andreas hebben zoveel mogelijk op de werkelijkheid gebaseerd, en daar hoort deze regenboog ook bij. Overigens is een 'Easter Egg' een verstopte grap of verwijzing in het spel. Een regenboog is niet echt een grap, misschien wel een verwijzing naar de natuur, maar deze regenboog is puur gebaseerd op de werkelijkheid en is daarmee dus geen 'Easter Egg'. Blijf maar gewoon doorzoeken, zulke dingen ontdekken is altijd leuk. Edit: Lol. Bewerkt: 22 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Ik ben blij voor je dat je de regenboog gezien hebt nu (en dat klinkt sarcastisch maar is niet zo bedoeld). Maar ik vrees dat 1000-den mensen hem al eerder zagen. Sterker nog: in het "post hier je screens"-topic en in de galerij tref je al meerder screens met een regenboog aan. Dus helaas geen primeur vrees ik. Ik ben het overigens met je eens dat het geen Easter Egg is. Een regenboog is een natuurverschijnsel wat optreedt als water (regen) in aanraking komt met lichtstralen (zon). En omdat beide weertypes in het spel voorkomen was het niet meer dan logisch dan dat ook een regenboog geprogrammeerd moest worden. Maar mooi blijft het nog steeds Edit: die Groningers zijn snel de laatste tijd Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 *BUMP* Ik snap hem! Elke keer, maar dan ook echt elke keer als het regent, doe ik de 'toodamnhot' cheat. Waarom, omdat tijdens de regen valt bij mij het geluid uit. Je hoort dan alleen maar de regen, en als ik schiet hoor ik soms een heel laag geluid in plaats van het normale. Hoort dat zo? *Sorry, moest gewoon even een oud topic van me bumpen* Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik heb hem nog nooit gezien terwijl ik al 200 uur gta san andreas heb gespeeld. Zit dat er wel in op de ps2 versie? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb hem nog nooit gezien terwijl ik al 200 uur gta san andreas heb gespeeld.Zit dat er wel in op de ps2 versie? dit zit natuurlijk ook in de ps2 versie. waarom zou het er niet in zitten het is gewoon realisme Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) *BUMP*Ik snap hem! Elke keer, maar dan ook echt elke keer als het regent, doe ik de 'toodamnhot' cheat. Waarom, omdat tijdens de regen valt bij mij het geluid uit. Je hoort dan alleen maar de regen, en als ik schiet hoor ik soms een heel laag geluid in plaats van het normale. Hoort dat zo? *Sorry, moest gewoon even een oud topic van me bumpen* Als bij jou het geluid wegvalt, is er een mogelijkheid om dat te fiksen. Ga naar Start->Uitvoeren, typ in dxdiag. Ga dan naar het tabblad Geluid en zet het op Basisversnelling. Dan is het geluid weer goed. Bewerkt: 2 juni 2007 door GTA_XP Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Als het regent dan is het meestal heel gewoon in GTA San Andreas. Dat is in het echt ook. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik heb het anders echt nog nooit gezien ik zal beter opletten komt het gewoon na de regen ? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb al best vaak een regenboog gezien. Het was wel elke keer op de countrside dus het platteland tussen LS en SF, ik denk dat hij daar het meest voor komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.