EXIT Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 hey, deze heb ik net op www.metacafe.com gezet onder de naam -Freek- http://www.metacafe.com/watch/489707/tryin...homer_simpsons/ hopelijk vinden jullie hem mooi Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) echt wel vet! een dikke 8.0 een kleine minpuntje, het filmpje was iets wat te lang, als je het bijvoorbeeld in 2.0x speed(als je begrijpt wat ik bedoel) deed was het leuker geweest, vind ik. Bewerkt: 24 maart 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
EXIT Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 ja ik weet dat het iets te lang duurt. heb het zelf ook met 2x afgespeelt met windows media player. maar wist niet hoe ik het met windows movie maker 2x sneller moest laten gaan Reageren
GTAVC Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Zie er goed uit een 8/10 maar waar staat dat vraagteken op het eind voor Reageren
Dexist Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 mm over dat 2xspeed in windows movie maker dat kan heel simpel hoor: als je je filmpje in die balk hebt(die time line of hoe dat ook heet) kan je met rechts op dat filmpje klikken, en dan video-effecten--> dan krijg je een menutje--> zoek je versnellen, dubbel op--> klik je op toevoegen--> dan komt versnellen dubbel rechts te staan--> en dan klik je op ok. en dan is ie versnelt, en op deze manier kan je ook andere video-effecten doen. Reageren
EXIT Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 zal ik volgende keer wel doen. ik vroeg me af oef homer goed getekend had dus had ik er een vraagteken bij gezet Reageren
AwiVC Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Wow jij hebt echt talent Die lijnen die je neerzet, vooral bij het hoofd, die rondingen zijn echt heel goed! Alleen die hand had iets beter gekund:P KUTGW!! -Awi Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 gaat idd TE langzaam en dat is jammer.. mooie muziek er onder gezet *AC/DC!! * zoals ook al gezegd werd de handen die wel beter kunnen! en de lijn van de broek/buik klopt niet, achter zijn hand is het lager dan erna en ik vind het lichaam ietsjes te dik en daardoor minder mooi Reageren
EXIT Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Van de handen had ik al door toen ik het tekende, en de broek/t-shirt lijn had ik naderant ook al door greetz EXIT Reageren
Multi_ Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Zeeeer nice, ik geef je gewoon een 10/10 !! Reageren
Kakaroth Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Erg mooi, (bijna) alles klopt, het filmpje duurt idd wel iets te lang, maar dat tel ik even niet mee, dat is zo flauw. ik geef je een dikke 9/10 Reageren
AwiVC Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Nog even 2 vraagjes -Had je een voorbeeld voor je liggen, of deed je het helemaal uit je hoofd? -Wat voor potlood gebruik je? (HB/4B) Bvd ^^, Awi Reageren
EXIT Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 nee, ik had geen voorbeeld liggen. tijdens het filmen maar had het wel een keer overgetekend met voorbeeld en ik kan goed tekeningen onthouden ik zou niet weten welk potlood ik heb gebruikt Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 +: Mooie HoMeR Mooi muziekje Mooi getekend - Véél te langzaamik vindt dit echt wel mooi getekend CHAPEAU !!! 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.