Trax Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 1. Quoten is hartstikke normaal, bij mensen iig wel. 2. Wat is zijn recht om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) 1. Quoten is hartstikke normaal, bij mensen iig wel.2. Wat is zijn recht om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen? nou hij heeft geen recht om dat hij gewoon bij de leden zit en jij een moderator. Sorry een GOD moderator En dat quoten vindt ik echt super handig want als je tegen iemand wat wil zeggen die een paar berichten boven je staat dan druk je daar mooi op. Anders denkt de persoon boven jou dat je het tegen hem hebt. En dan gaan alle mensen weer postboosten met berichten zoals: heb je het tegen mij??? enzovoort Maar aangezien dit op een postboost topic wordt vindt ik het wel handig als hier een slot opkomt En het antwoord van de vraag is ook al bekent. Bewerkt: 9 december 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 iedreen quote zighzelf om srry te zeggen verander dan alles in 1 post of kap met postboosten want dat heb ik ook op een vaag topic gezien zaten ze met zich 2en te chatten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 1. Quoten is hartstikke normaal, bij mensen iig wel.2. Wat is zijn recht om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen? nou hij heeft geen recht om dat hij gewoon bij de leden zit en jij een moderator. Sorry een GOD moderator Quoten is ook heel handig, dat post Se7en ook. CJ@SA heeft zelf niet meer gereageerd, maar ik denk dat hij Se7en er op aansprak om dat Se7en een opmerking over post-boosten maakt. Aangezien moderators er toch voor zijn om te kijken of de forum-regels een beetje nageleefd worden, doet Se7en gewoon wat hij moet doen. En wie in CJ@SA om te vragen of hij daar mee wilt stoppen? Die vraag van Se7en begrijp ik heel goed. Misschien moet CJ@SA nog eens zeggen wat hij precies bedoelde met zijn opmerking... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.