kees1991 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) hallow. ik heb een niew boot screen gemaakt. maar hoe instaleer ik die ?? ik heb al 2 progamas geporbeert. maar die snap ik dus echt niet. Bewerkt: 23 maart 2007 door kees1991 Reageren
.Exorcist Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Heb je style xp al geprobeerd? Trouwens weet wel waar je mee bezig bent he!!!!! dit is namelijk erg gevaarlijk om te doen... Mocht style xp niet werken dan kan je altijd Windowsblinds even proberen, van beide zijn een tryout te downloaden. Anders moet je gewoon even op google zoeken met engelse termen, dan vindt je namelijk nog wel meer programma's die je kan downloaden. Maar ik zou zeggen probeer stylexp eens, ik ben een erg grote fan van dit programma want het werkt (iig bij mij) perfect! M.V.G, -.Exorcist Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 nee k weet niet echt waar ik mee bezig ben. maar ik heb een systeem herstel punt gemaakt. dus erg veel kan er niet fout gaan. bedankt voor de progamas Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Nog even een opmerking over jouw systeemherstelpunt. Als je bootscreen niet goed is en het niet doet start windows niet meer op. Je kan je computer dan dus niet meer aankrijgen. Aan een systeemherstelpunt heb je dan niets! Het enige wat je dan kan doen is je HDD formatteren en windows er opnieuw opzetten. Pas dus erg goed op! Gratz, Boris H. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Nog even een opmerking over jouw systeemherstelpunt. Als je bootscreen niet goed is en het niet doet start windows niet meer op. Je kan je computer dan dus niet meer aankrijgen. Aan een systeemherstelpunt heb je dan niets! Het enige wat je dan kan doen is je HDD formatteren en windows er opnieuw opzetten. Pas dus erg goed op!Gratz, Boris H. Dit bovenstaande moet ik helaas wel bevestigen het enigste wat je dan inderdaad nog kan doen is formateren, en dat is opzich heel rottig, en dat alleen voor een rot schermpje wat je een paar seconden ziet, dit is het dus eigenlijk niet waard. >>> Door Preddy: Dat hoef je niet te bevestigen hoor, we geloven Boris zo ook wel <<< Reageren
AwiVC Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ello ik heb hier een handig progje + tutorial voor je, ik heb het zelf ook gebruikt (maar dan met een bootscreen gemaakt door anderen die ik gedownload had ) Veel succes!! *(Als je alles gewoon goed volgt vallen de gevaren echt wel mee hoor xP ) -Awi Reageren
.Exorcist Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ello ik heb hier een handig progje + tutorial voor je, ik heb het zelf ook gebruikt (maar dan met een bootscreen gemaakt door anderen die ik gedownload had ) Veel succes!! *(Als je alles gewoon goed volgt vallen de gevaren echt wel mee hoor xP )-Awi Dat is waar maar lees dan wel alles eerst 10x door voordat je het echt doet want je weet maar nooit! De gevolgen zijn namelijk niet te overzien... maarja zoals ik net al zei, ik vindt dat het ''bootscreen'' veranderen weinig tot geen nut heeft, ligt er ook weer aan hoe snel je pc is natuurlijk, ik zie mijn bootscreen ongeveer 8 seconden dus ik heb er weinig aan. M.V.G, -.Exorcist Reageren
kees1991 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 k ben s een beetje besig geweest. de pc werkt nog helemaal normaal en zo. aleen waarom word het boot screen zo lelijk. is er niet een dat het er wat minder verlept uit ziet ?? Reageren
Goudvis Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 k ben s een beetje besig geweest. de pc werkt nog helemaal normaal en zo. aleen waarom word het boot screen zo lelijk. is er niet een dat het er wat minder verlept uit ziet ?? Je komt nooit boven de 16 kleuren, dat komt doordat op dat moment je videokaart drivers nog niet geladen zijn. Reageren
kees1991 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ow, dat stinkt. want nu ziet die boot screen er vet lelijk uit. ik laat daarom wel gewoon zo zo als het was. tog bedankt alemaal. heb er nu wel weer wat bij geleerd Reageren
.Exorcist Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ow, dat stinkt. want nu ziet die boot screen er vet lelijk uit. ik laat daarom wel gewoon zo zo als het was. tog bedankt alemaal. heb er nu wel weer wat bij geleerd Je kan ook de aantal kleuren van je bootscreen picture aanpassen. Al denk ik dat het niet veel nut zal hebben, maar je kan het altijd proberen. M.V.G, -.Exoricist Reageren
Marius Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 In principe is het veranderen van je bootscreen illegaal. Als je bij Vista kijkt zie je alleen maar een laadbar en kan je niet meer aan het bootscreen frutselen. Dit was vanwege het feit dat het aanpassen van het bootscreen vaak samenging met programma's die het opstarten van Windows onnodig traag maakten en systeemleveranciers die een eigen bootscreen meeleverden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.