kevin software Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 SA-MP server controll hallo, ik ben een sa-mp server control aan het maaken. zie fbeelding >>> aleen heb ik scripters nodig die mij willen helpen. wil je helpen stuur pm groetjes kevinsoftware >>> Door Matiscus: Topic verplaatst naar SA-MP fora... Ik denk dat het daar iets beter bij past. <<< Reageren
Jarno Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik zie al dat je alleen nog maar design hebt en helemaal geen code. En ik zie heleboel dingen die alleen maar zullen werken met bijvoorbeeld 1 gamemode. Reageren
kevin software Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik zie al dat je alleen nog maar design hebt en helemaal geen code. En ik zie heleboel dingen die alleen maar zullen werken met bijvoorbeeld 1 gamemode. ja ik weet het maar ik heb een inlog script maar ik weet niet hoe ik dat moet openen in dat etstboxje Reageren
Azer Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Ach Jarno filterscripts bestaan ook nog, technisch gezien is je controlpanel wel mogelijk kevin, alleen reken er maar niet op dat je hier iemand zal vinden die je eventueel zou kunnen helpen. Waarom? omdat het gewoon veels te veel werk is en het is wel even wat lastiger dan een standaard pawnscriptje Reageren
Jarno Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 kevin software, kan je wel programmeren? Reageren
kevin software Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 ja ik kan proggen maar wat ik nu maak is een sa-mp control die ik graag wil hebben Maar dit is iets te moeilijk voor mij zoal dat onderste van dat server boxje ik weet niet hoe je zoiets in het textboxje krijgt wel weet ik nu dat ik beter een filebox kan aanmaaken inplaats een listbox dai is zo file1.path="C:\Documents and Settings\Kevinsoftware\Bureaublad\gta sa\online\scriptfiles" dus dat heb ik aleen als ik die bestanden heb dan moet ik ze kunnen openen in die extboxje's. die bestanden zien er zo uit als ik ze open met kladblok password=************* protection=1 x=-1395.170288 y=2684.752929 z=42.235935 suicides=53 deaths=93 money=1344900 bank=64100 bounty=0 killsinarow=0 jailed=0 kills=68 weapon4=28 ammo4=1020 pAdmin=0 ik heb het password ff ******** gedaan en dan nu het moilijkste De kaart(map) hoe kan ik de map laten zien waar speler's zijn? ik weet dat ik de cordinaaten van speler's moet scannen e nlaaten plaatsen in de textboxje's en de textboxje's met laten overzetten in de map (de cordinaaten dan heh) O ja mijn pc is naar de klooie gegaan dus ik werk opniuew aan het project aleen word het niet netzols ier boven op de screenshot vanmiddag ga ik er mee aan de gang ik hoop dat deze post wat is (zal wel niet) Reageren
Jarno Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik wil je best wel helpen als jij dat wilt alleen begrijp ik niks van wat je typt. Misschien ABN typen/schrijven? Reageren
kevin software Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 hoe start je dat ? hoe bedoel je? dat progje heb ik zelf geprogt Reageren
Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) hoe start je dat ? hoe bedoel je? dat progje heb ik zelf geprogt ja en je server welke mode en naam heeft die Bewerkt: 29 maart 2007 door Gast Reageren
kevin software Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 hoe start je dat ? hoe bedoel je? dat progje heb ik zelf geprogt ja en je server welke mode en naam heeft die srry volgens mij mag ik daar geen reclame over maaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.