Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi mensen.

Ik heb verschillende keren geprobeerd een SA:MP server te starten, maar dat wil gewoon niet. Ik heb port 7777 ge-opend, zowel als UDP als TCP, ook in Windows Firewall heb ik de poort ge-opend en het programma in de uitzonderingen lijst gezet, maar anderen kunnen mijn server nog steeds niet zien.

Dan vraag ik mij af, hoe komt dit? Ik heb van een kennis van mij gehoord dat het door Norton Antivirus 2005 komt.

Is dit waar? En zoja hoe kan ik Norton dan zo instellen dat hij het wel toelaat? En zonee wat doe ik dan fout?

En zijn er mensen die een server op hun PC kunnen laten draaien terwijl hun ook Norton 2005 hebben?

Danku vriendelijk. Ik zou toch graag een eigen servertje willen :N .

EDIT: Mijn provider is Orange, ik heb een SAGEM Livebox-Fast-3203 router. (Misschien kan dit jullie helpen bij de oplossing voor mijn probleem.)

Bewerkt: door Neville
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Hoi mensen.

Ik heb verschillende keren geprobeerd een SA:MP server te starten, maar dat wil gewoon niet. Ik heb port 7777 ge-opend, zowel als UDP als TCP, ook in Windows Firewall heb ik de poort ge-opend en het programma in de uitzonderingen lijst gezet, maar anderen kunnen mijn server nog steeds niet zien.

Dan vraag ik mij af, hoe komt dit? Ik heb van een kennis van mij gehoord dat het door Norton Antivirus 2005 komt.

Is dit waar? En zoja hoe kan ik Norton dan zo instellen dat hij het wel toelaat? En zonee wat doe ik dan fout?

En zijn er mensen die een server op hun PC kunnen laten draaien terwijl hun ook Norton 2005 hebben?

Danku vriendelijk. Ik zou toch graag een eigen servertje willen :N .

EDIT: Mijn provider is Orange, ik heb een SAGEM Livebox-Fast-3203 router. (Misschien kan dit jullie helpen bij de oplossing voor mijn probleem.)

Ik heb dit gelezen ik ga straks de link zoeken .

Het schijnt dat dit soms ook aan de router ligt en dat je port 7777 moet opendoen .

De link is http://wiki.sa-mp.com/wiki/Server.cfg je moet kijken bij port . Daar staat er een link bij hoe je het moet doen hopelijk helpt dit !

EDIT: het is wel in het engels

Bewerkt: door bruindebeer1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...