DragonKnight Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik ben alle Unique Jumps aan het halen maar ik heb problemen bij deze: Als ik hier met volle vaart op de jump af kom rijden en dan de jump maakt (het beeld vertraagt) dan (na 2 sec ofzo) lijkt het of ik tegen een muur aanrij je hoort een klap en jij en je moter vallen recht naar beneden in zee.... ken iemand dit probleem of weet iemand hoe ik het moet oplossen.... Alvast bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 heb je die eiland al vrij gespeeld waar die brug naartoe lijdt want er zit namelijk ook een ontzichtbare muur voor want rockstar* wou ervoor zorgen dat je er dan niet zomaar in kon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Je moet in het water terecht komen, wat bij jouw gebeurd is waarschijnlijk dat je tegen de brug aan botst en dan val je inderdaad recht naar beneden. tip: spring een beetje schuin, richting het water. Zodat je zeker weet dat je niet tegen de brug aan knalt. Succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonKnight Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Oooh dat zou het best is kunnen zijn... Ik heb die strategy guide en ben nog niet zo ver (die brug is nog gesloten)... Bedankt... BTW... ik heb het spel al wel een keer uitgespeeld (het verhaal dan) maar ik ga nu alles halen als je begrijpt wat ik bedoel... dus niet dat je denk dat ik zo'n nerdje bent die nix zelf kan maar ik heb gewoon het gedult er niet voor om all die tags enjumps zelf te zoeken :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonKnight Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Je moet in het water terecht komen, wat bij jouw gebeurd is waarschijnlijk dat je tegen de brug aan botst en dan val je inderdaad recht naar beneden. tip: spring een beetje schuin, richting het water. Zodat je zeker weet dat je niet tegen de brug aan knalt. Succes. Dit heb ik al geprobeert al heel vaak ik heb ook al geprobeert om heel dicht bij de brug te rijden maar dat lukt ook niet dus ik denk dat het zo is omdat die brug nog niet open is.. evengoed bedankt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 hier kan nu wel een SLOTJE op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonKnight Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik vind het prima! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts