ICE-Spirit Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Heb zelf image gemaakt maar, is nog niet perfect en ik heb dus duidelijk wat hulp nodig Type: wallpaper Stijl: futuristisch Grootte:1024 x 768 Afbeelding: Tekst: zoals in image, misschien nog wat geperfectionneerder Rand: zilver met een blauwachtige tint Kleuren: image Render (optioneel): Extra (optioneel): misschien als het mogelijk is nog wat futuristisch stuff. Teken " Anti - techno studios" duidelijk laten uitomen. Bewerkt: 23 maart 2007 door ICE-Spirit
BigT Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Kan je even zeggen wat je al hebt gemaakt en wat er aan gedaan moet worden. Mss kan ik je dan helpen
ICE-Spirit Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Ik heb dus heel die image gemaakt, maar ik ben nu eenmaal geen Proffessional en, nou jah, ik zou het wel wat willen vercoolen door hier es even te vragen of jullie alles wat er bij mijn lijstje staat konden toevoegen (of tenminste te proberen ) Zoals de futuristische trekjes. Greetzz from Engeland. ...Micha... Bewerkt: 23 maart 2007 door ICE-Spirit
.Antonio Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik ben dan misschien geen pro, maar ik zou wel wat proberen eraan te doen? Ik edit mijn post als ik wat eraan gemaakt heb tot ik het wel vet vind enzo EDIT: Ik heb wat gemaakt: Mijn resolutie is hoger dan andere computer (komt denk ik omdat ik een laptop heb) dus ik zie hem wat lichter, als hij te donker is zeg je het maar en dan maak ik hem lichter . Zo is ie als het via jou size is: Ik vind die andere mooier, maar die kan je niet gebruiken als wallpaper Bewerkt: 24 maart 2007 door .Antonio
Recommended Posts