Agent Kellerman Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Ik heb nu alle Empire Buildings in me bezit behalve 1! Ik wil die aanvallen maar wanneer ik daar ben, hebben ze geen voertuig buiten staan Wat moet ik doen! Het is in Vice Point Ik heb op PS2 Laatste missie From Zero To Hero Bijvoorbaad Dank >>> Door SummerBase: De Empire Building modus zie ik onder ''missies''- bij deze verplaatst naar GTA: VCS Missie Hulp! <<< Oke Sorry Bewerkt: 23 maart 2007 door Kellerman Reageren
Caltson Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 hey, ik denk dat je gewoon best verder doet met je missie's, daarna ff saved, je game ff opnieuw laden en daarna zou het volgens mij opgelost moeten zijn. wel opletten! als er wel een voertuig buiten staat ZONDER pijl, kan je daar ook gerust op schieten om een aanval te starten hoor Greetz en good luck Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Als je pas bij from zero to hero bent, heb je nog geen missies op het 2de eiland gadaan. Op 2de eiland heb je verschillende missies waarbij je een empire building moet veroveren if iets anders waardoor je zo vroeg op het spel nog niet al de empire buildings in je bezit mag hebben. Speel dus gewoon zoals gtagangster al zei wat verder met hoofdmissies tot het wel kan. Nog veel succes met de missies Reageren
Fre Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Je moet eerst de missie "Hostile Takeover" van de Mendez brothers doen. Zie het missieoverzicht. Groeten, Fre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.