Jump to content

Empire Building

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu alle Empire Buildings in me bezit behalve 1!

Ik wil die aanvallen maar wanneer ik daar ben, hebben ze geen voertuig buiten staan :N

Wat moet ik doen!

Het is in Vice Point

Ik heb op PS2

Laatste missie From Zero To Hero

Bijvoorbaad Dank _O_

>>> Door SummerBase: De Empire Building modus zie ik onder ''missies''- bij deze verplaatst naar GTA: VCS Missie Hulp! :)<<<

Oke ;) Sorry

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:

hey,

ik denk dat je gewoon best verder doet met je missie's, daarna ff saved, je game ff opnieuw laden en daarna zou het volgens mij opgelost moeten zijn. wel opletten! als er wel een voertuig buiten staat ZONDER pijl, kan je daar ook gerust op schieten om een aanval te starten hoor ^_^

Greetz en good luck :tu:

Geplaatst:

Als je pas bij from zero to hero bent, heb je nog geen missies op het 2de eiland gadaan. Op 2de eiland heb je verschillende missies waarbij je een empire building moet veroveren if iets anders waardoor je zo vroeg op het spel nog niet al de empire buildings in je bezit mag hebben.

Speel dus gewoon zoals gtagangster al zei wat verder met hoofdmissies tot het wel kan.

Nog veel succes met de missies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...