love the gang Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Hallo weet iemand wanneer die missies gedaan zijn ik ben bezig met de truck en er zitten 4 daarna 3 politiesterren achter mij en ik moet naar el corona maar ik ben de heletijd busted HELP ME PLEASE Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 8 missies in totaal. als je er al 1 in las venturas hebt gehad dan hoef je alleen nog maar die "illegal Goods" missie te doen naar LV. Ben ik ook mee bezig geweest maar hij is pittig...... Ga hem zo maar weer eens proberen Reageren
Bullet Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Heb je het over de trucking missions? die zijn best moeilijk jah... ik ben niet over de weg gaan rijden want dab word je zo van de weg af gepushed. ik ging gewoon net zolang over de treinrails rijde totdat ik vlakbij de plek kwam waar ik heen moest. Btw : in de tunnels van de treinrails gaat de politie niet achter je aan Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Cool, dat ga ik proberen! Reageren
love the gang Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 maar ik kan nog niet in lv Reageren
berter Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Man die zijn zo simpel,ik geniet daarvan,het enige wat ik soms probleme met heb is als ik in tunnel zit en 3 flikken tege me rammen en dat ik scheef sta,dan moet ik draaien en dan valt me achterste deel eraf,maar voor de rest is het makkelijk,je mag op de gewone weg blijve,stippel eerst een route uit wel,dan een lange baan uitkieze,en als je daarop heel snel rijd dan rammen ze je niet maar rijde ze gewoon achter je de flikken,try it Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.