Big Playahh Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 heb je een programma nodig om video's aftespelen?? alvast bedankt!!! Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je video's op de computer af wilt spelen kun je daarvoor gewoon Windows Media Player gebruiken. Op de PSP kun je ook de video's zetten, maar dat is iets ingewikkelder. Dan moet je een MP4 formaat hebben en dan moet je het in diverse mappen plaatsen. Gebruik de zoekfunctie om daar over informatie te vinden. Verder zou ik niet begrijpen wat je bedoelt, sorry! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar als je video's op de computer af wilt spelen kun je daarvoor gewoon Windows Media Player gebruiken. Op de PSP kun je ook de video's zetten, maar dat is iets ingewikkelder. Dan moet je een MP4 formaat hebben en dan moet je het in diverse mappen plaatsen. Gebruik de zoekfunctie om daar over informatie te vinden. Verder zou ik niet begrijpen wat je bedoelt, sorry! welke mapen??? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Als je firmware 3.00 of hoger hebt hoef je alleen maar een map ganaamd VIDEO in de root van je memorystick aanmaken. Hier plak je al je .mp4 videos in. Let wel op dat je alleen mp4 filmpjes kan af spelen (en nog een ander vreemd formaat) als jouw filmpje geen mp4 is moet je het eerst converteren, zoek op google voor convertor. Je kan ook op video.google.nl video's downloaden in mp4 formaat. Trouwens dit heeft niks met vice city stories te maken, maar ik hoop dat ik je wel heb geholpen Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Als je firmware 3.00 of hoger hebt hoef je alleen maar een map ganaamd VIDEO in de root van je memorystick aanmaken. Hier plak je al je .mp4 videos in. Let wel op dat je alleen mp4 filmpjes kan af spelen (en nog een ander vreemd formaat) als jouw filmpje geen mp4 is moet je het eerst converteren, zoek op google voor convertor. Je kan ook op video.google.nl video's downloaden in mp4 formaat.Trouwens dit heeft niks met vice city stories te maken, maar ik hoop dat ik je wel heb geholpen ja dat heb je zeker maar ik heb 2.81 en weet niet hoe ik moet updaten Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Om up te date naar de nieuwste versie moet je rechts onder op http://www.yourpsp.com de file 3.11 downloaden. De EBOOT.PBP die je hebt gedownload, plaats je op je memorystick in X:/PSP/GAME/UPDATE/EBOOT.PBP (x staat voor memorystick). Nu ga je op je psp naar game en druk op update 3.11, als je 3.11 hebt kan je ook een aantal game demo's die je gratis download op http://www.yourpsp.com spelen. Laat maar weten of het gelukt is of niet Reageren
aznstryker Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 ga naar google en download: psp video 9 je kan dan je video's converteren naar mp4 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Als je firmware 3.00 of hoger hebt hoef je alleen maar een map ganaamd VIDEO in de root van je memorystick aanmaken. Hier plak je al je .mp4 videos in. Let wel op dat je alleen mp4 filmpjes kan af spelen (en nog een ander vreemd formaat) als jouw filmpje geen mp4 is moet je het eerst converteren, zoek op google voor convertor. Je kan ook op video.google.nl video's downloaden in mp4 formaat.Trouwens dit heeft niks met vice city stories te maken, maar ik hoop dat ik je wel heb geholpen wat is de root??? Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 wat is de root??? De root van de PlayStation Portable is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met de computer verbindt. De root vormt dus het geheel van je PSP, zeg maar. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 wat is de root??? De root van de PlayStation Portable is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met de computer verbindt. De root vormt dus het geheel van je PSP, zeg maar. dus waar MP_ROOT en PSP staat???? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) wat is de root??? De root van de PlayStation Portable is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met de computer verbindt. De root vormt dus het geheel van je PSP, zeg maar. dus waar MP_ROOT en PSP staat???? Ja, de Root is de begin map. Als je de verwisselbareschijf opent zie je hier tenminste PSP in staan. Maar er kunnen er veel meer komen, zoals je al zegt bijvoorbeeld MP_ROOT. Pietteke: 1 Sec eerder. Ik zal wel niet te zien zijn geweest toen ik een ander liedje op zette.. Bewerkt: 25 maart 2007 door ASPHALT Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 dus waar MP_ROOT en PSP staat???? Precies, de eerste map dus waarin je terecht komt als je je PlayStation Portable aan je computer sluit. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 dankjewel alemaal jullie hebben me alemaal goed geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.