Jump to content

help mij a.u.b. met red ballon 74.75.77

mrwhoopy

Recommended Posts

hallo alleemaal

ik ben red ballons aan het verzamelen maar deze 3 kan ik niet vinden wie o wie kan mij er mee helpen en als het kan graag met wat screen shots.

en dan heb ik nog een vraag komen er ook scree shots met beschrijvingen waar alle red ballons liggen

alvast bedankt

greetz mrwhoopy

Delen op andere websites

hallo alleemaal

ik ben red ballons aan het verzamelen maar deze 3 kan ik niet vinden wie o wie kan mij er mee helpen en als het kan graag met wat screen shots.

en dan heb ik nog een vraag komen er ook scree shots met beschrijvingen waar alle red ballons liggen

alvast bedankt

greetz mrwhoopy

Ik weet het niet 100% zeker, maar ballon 75 licht op het dak van de botskarretjes attractie, daar kan je op met een heli of via boxen springen, maar een heli is makkelijker

ballon 74 was dacht ik als je vanaf je appartement daar kijkt richten het reuzen rat, bij de letter M (zeg me als ik fout zit)

ballon 77 is gewoon tegen een gebouw aan, en kan je gewoon kapot knallen met je gun vanaf de grond ;).

Hopelijk zit ik er niet ver naast :).

Delen op andere websites

Ik heb geen screen voor je, maar als je goed zoekt dan moet het te doen zijn. Kijk om te beginnen op deze kaart, hier staan alle balonnen op. Als je naar start gaat op je PSP, en dan naar map, dan moet je X een paar tellen ingedrukt houden. Nu kan je een modus selecteren dat je alle door jouw behaalde balloons ziet. Kijk nu op de kaart welke je nog moet. Als je met de muis stil blijft staan op 1 van deze balonnen, dan zie je de hoogte. Ga naar het punt, en kijk op de aangegeven hoogte (dit is aangegeven in M, dat voor meters staat). Op deze manier kan je een ballon eigenlijk niet mislopen. Als je hem niet op de juiste hoogte vind, dan heeft dat met de locatie te maken. En als je hem niet op de aangegeven locatie vind dan heeft het met de hoogte te maken. Veel succes :Y

Delen op andere websites

Als je de drie op het terrein van de 'kermis' bedoelt, die vlak naast dat savehouse ligt:

De eerste ballon hangt onder het reuzenrad. Door het rood van het rad zelf zie je hem op het eerste zicht niet maar met een sniper kom je hier makkelijk aan.

De tweede bevindt zich onder het dak van de tent met de botsauto's, als ik het me goed herinner.

Een gewoon wapen volstaat hier dan.

De derde dan: deze hangt op de aangegeven plaats onder een afdakje van een huis.

Een beetje zoeken op de juiste plaats en wat naar boven kijken is voldoende om hem te vinden.

Succes!

Fre

Delen op andere websites

Ja er is ook een red balloon in het water.

Hoe schiet je die kapot ?(ik bedoel onder een brug net boven het water ;) )

Ga er met een boot heen, stap op de juiste plek uit de boot, of althans druk op de uitstap toets. Dan sta je in de boot en kun je met de richttoets van het wapen op de ballon richten. Dan kan je weer verder gaan met het zoeken naar de ballons, zorg wel dat je niet in het water terrecht komt, want als je beach patrol nog niet behaald hebt ga je natuurlijk dood. Al goed, als er nog wat is hoor ik het wel. Succes! :tu:
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...