Jump to content

Things will be different...........


kernel32

Recommended Posts

Ik heb het mailtje net gehad,

Ik weet niet wat ik er van moet denken, Different op het gebied van een nieuwe engine en dus hele mooie graphics die je nog nooit hebt gezien.

Of different op het gebied van de Story......

Ik hoop het eerste, SA is voor mij nog steeds veruit de besta GTA die er bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, volgens mij komen er allemaal nieuwe personages, misschien begin je niet als crimineel?

En ook de nieuwe engine, ...

Laat ons misschien best wachten met de trailer, dan weten we al veel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien begin je niet als crimineel?

Geen crimineel maar wel als titel: "Grote Auto Diefstal" Lijkt me stug..

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar dat ik me er op verheug dat weet ik wel. Ze maken iedereen zo nieuwschierig naarmate de tijd dichterbij komt :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het gewoon een zinnetje om publiek te lokken.

Zoiets zoals Dash of zo zegt 'Witter dan wit'.

Iets van de zelfde aard, trouwens iedere GTA was met een ander hoofdpersonage, miss is het gewoon dat.

Ik vind CJ wel een leuk perosnage.

OF misschien ku je je pers zelfs samenstellen d.m.v. plastische chirurgie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je in de nieuwe GTA vanuit je auto kunt kijken, cockpit view.. dat je je stuurtje ziet. Lijkt me vet

Het lijkt mij niet dat er zo'n dratische verandering plaatsvind, aangezien er niet veel te veranderen is qua gameplay. Alleen maar graphics en besturingen. Het is toen van "2D(bovenview)" naar 3D gegaan, en dat is een hele grote verandering. Ik denk dat GTA:IV gewoon heel veel nieuwe dingen bevat, die je laten vasthouden aan het spel. :eten: Ik hoop dat er veel vernieuwingen zijn! Vooral de graphics en animaties/storylines. (Niet een CJ die staat te schreeuwen terwijl hij in brand staat, en zijn gezicht veranderd niet. :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...