kernel32 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 http://www.gta4.net/news/single.php?id=3838 Het regeltje onderaan doet het em. Reageren
Sanderzzz Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb het mailtje net gehad, Ik weet niet wat ik er van moet denken, Different op het gebied van een nieuwe engine en dus hele mooie graphics die je nog nooit hebt gezien. Of different op het gebied van de Story...... Ik hoop het eerste, SA is voor mij nog steeds veruit de besta GTA die er bestaat. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik weet het niet, volgens mij komen er allemaal nieuwe personages, misschien begin je niet als crimineel? En ook de nieuwe engine, ... Laat ons misschien best wachten met de trailer, dan weten we al veel meer. Reageren
White Gold Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 misschien begin je niet als crimineel? Geen crimineel maar wel als titel: "Grote Auto Diefstal" Lijkt me stug.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar dat ik me er op verheug dat weet ik wel. Ze maken iedereen zo nieuwschierig naarmate de tijd dichterbij komt . Reageren
kernel32 Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Wat de betekenis ook moge zijn, Rockstar gaat ons verassen volgede week. Op de een of andere manier heb ik een slecht voorgevoel bij "Things will be different". Maar dat is pure speculatie. Reageren
tha_fear Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 misschien zal het nu een vrouw zijn die de hoofdrol speelt :| Reageren
Rivel Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb ook wel een beetje bang dat met die the things will by different'' het niet meer zotof gaat worden, ik heb een slecht voorgevoel hierbij! Maar over een week weten we het! Ik kijk uit! RIvel Reageren
tha_fear Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 ik heb al van begin al een slecht voorgevoel toen ik dit logo zag Reageren
michaelfivez Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Volgens mij is het gewoon een zinnetje om publiek te lokken. Zoiets zoals Dash of zo zegt 'Witter dan wit'. Iets van de zelfde aard, trouwens iedere GTA was met een ander hoofdpersonage, miss is het gewoon dat. Ik vind CJ wel een leuk perosnage. OF misschien ku je je pers zelfs samenstellen d.m.v. plastische chirurgie Reageren
chillco14 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ik denk dat je dat things will be different moet zien als van gta 2 naar gta 3 zoon verandering Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik hoop dat je in de nieuwe GTA vanuit je auto kunt kijken, cockpit view.. dat je je stuurtje ziet. Lijkt me vet Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Mischien heeft dat zinnetje iets met de verhaallijn te maken (niet dat de verhaallijn zozeer anders is, maar dat het wat met het stijltje of spelverloop heeft te maken)? Reageren
ShortY- Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik hoop dat je in de nieuwe GTA vanuit je auto kunt kijken, cockpit view.. dat je je stuurtje ziet. Lijkt me vet Het lijkt mij niet dat er zo'n dratische verandering plaatsvind, aangezien er niet veel te veranderen is qua gameplay. Alleen maar graphics en besturingen. Het is toen van "2D(bovenview)" naar 3D gegaan, en dat is een hele grote verandering. Ik denk dat GTA:IV gewoon heel veel nieuwe dingen bevat, die je laten vasthouden aan het spel. Ik hoop dat er veel vernieuwingen zijn! Vooral de graphics en animaties/storylines. (Niet een CJ die staat te schreeuwen terwijl hij in brand staat, en zijn gezicht veranderd niet. ) Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 klik niet echt goed nee, mss tog voor meer mensen te trekken voor spanning ofzo Reageren
profile Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Hoe krijg je eigenlijk het laatste nieuws van r* Ik krijg het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.