Jump to content

Things will be different...........


kernel32

Recommended Posts

Ik denk dat ze bedoelen dat alles anders zal zijn voor mensen zelf. Dus dat mensen anders denken over GTA IV, ander fantaseren over GTA IV enzovoort. Niet dat het spel anders is. Ik wil wel dat het GTA blijft. Auto's jatten, de wereld verkennen, vrij rondlopen enz.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je in de nieuwe GTA vanuit je auto kunt kijken, cockpit view.. dat je je stuurtje ziet. Lijkt me vet

Het lijkt mij niet dat er zo'n dratische verandering plaatsvind, aangezien er niet veel te veranderen is qua gameplay. Alleen maar graphics en besturingen. Het is toen van "2D(bovenview)" naar 3D gegaan, en dat is een hele grote verandering. Ik denk dat GTA:IV gewoon heel veel nieuwe dingen bevat, die je laten vasthouden aan het spel. :eten: Ik hoop dat er veel vernieuwingen zijn! Vooral de graphics en animaties/storylines. (Niet een CJ die staat te schreeuwen terwijl hij in brand staat, en zijn gezicht veranderd niet. :schater: )

Dat is toch ook geen drastische verandering? Je kunt bij GTA3 ook al vanuit de wagen kijken, alleen zie je dan geen dashboard. Een leuke cockpit zou gewoon een graphics-extraatje zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat ze te veel gaan veranderen aan het bekende GTA gevoel, SA was de best en als ie veel anders gaat zijn ben ik weg :duh:

San Andreas was inderdaad erg goed. Maar dat zijden we opzicht ook al van Vice City tegenover GTAIII. Nu San Andreas vele nieuwe mogenlijkheden bezit, denken we dat het niet beter kan. Maar natuurlijk kan het beter, en dat is toch wat we juist willen.

Iets hetzelfde als san andreas, met dezelfde graphics, dezelfde soort auto's, nog meer van die negers en nog steeds die saaie gameplay. Nee, van mij mogen ze het helemaal omgooien en er iets volkomen nieuws van maken!

Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat ut nie zoveel gaat veranderen in negatieve dingen, anders heb ik voor niks een PS3 aangeschaft :engel:

maar dat zal wel nie dnek dat ze het realistischer ga maken nu er 50 GB op zo`n schijfje kan, maar dan meer met de pets enzow en de gebouwen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar games wel weer wat moois in elkaar flanst :$ :puh:

Maar hoop ik absoluut niet dat het er uit gaat zien als Saints Row .. dat zou egt bagger zijn :-(

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...