Bigstijn Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik kom niet verder dan HOST:PORT invullen ik voer dan 7777 in want dat staat bij server. ik weet er niet zoveel vanaf omdat ik het net gedownload heb. :l maar als ik 7777 invul gebeurt er niks er komt te staan: (retrieving info...) :7777 er staat wel dat de lanmode off is zou het daar aanliggen... Kan iemand mij helpen? bijvoorwaard dank hier ff een screen: http://img412.imageshack.us/img412/1899/naamlooscy1.png >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar SA-MP forum .<<< Bewerkt: 24 maart 2007 door Dutchy3010
Bigstijn Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Kan iemand mij alstublieft helpen ik kom echt niet verder.
SummerBase Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik neem aan dat je een eigen server wilt starten, maar bij dit proces moet je een aantal dingen doen om de server werkend te krijgen. Als eerste moeten de poorten open staan, dat is punt één. Punt twee is, dat je tijdens het invullen van het IP niet je 'externe IP' in moet vullen, maar het interne (localhost, 127.0.0.1 of ander lokaal adres) IP adres. Weet je niet hoe je een poort open moet zetten? Kijk dan even op de website 'Portforward'. Ga dan naar forwarding, zoek je router op en het desbetreffende spel. Als dat alles lukt en je volgt de stappen, dan moet het niet moeilijk wezen om de poorten open te zetten. Ik kan het ook wel even voor je bekijken, maar houdt er rekening mee dat niet alle routers gelijk werken. Ook wil ik je vragen of je wat meer geduld op kunt brengen, en die dubbelpost is dus niet nodig geweest. Wij zijn hier vrijwillig bezig en je kunt niet verwachten dat wij om 10 uur 's ochtends allemaal paraat staan om jouw te helpen, al goed... Ik hoop je met dit bericht geholpen te hebben en mocht er nog wat wezen dan hoor ik het wel.
Bigstijn Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Dat zou heel fijn zijn ik heb zit alvast in samp maar. er is niemand dat zal wel met die poorten te maken hebben. dus het zou fijn zijn als je even kon kijken ik kijk zelf ook nog even:)
SummerBase Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Lokaal hoef je natuurlijk geen poorten open te zetten dus dat werkt vanzelfsprekend altijd, maar dat geef je al aan. Verder weet ik jouw 'externe' IP adres niet. Dus ik kan niet kijken of jouw server op dit moment online is. Wil je dat ik dit even bekijk? Dan moet je mij even een 'PB ' sturen met daarin je IP adres, want het is op dit forum niet de bedoeling dat je dit soort dingen gaat plaatsen. Gezien de veiligheid en noem dat soort dingen maar op. Daarnaast kun je zoals ik al zei de stappen doorlopen en als je even zegt welke router je hebt, wil ik ook wel even voor je kijken, maar ik kan niks garanderen. Je moet ook geen zware firewall (norton/zonealarm ) aanzetten wanneer je een server gaat draaien. Kortom ik hoop dat ik je tot nu toe voldoende geïnformeerd hebt!
Gtaivtje Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 druk op dat scherm op kruisje en druk op official
GTA-Sheep Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Dank voor je reactie Gtaivtje, maar het topic is van 24 maart 2007 en de topicstarter zal inmiddels wel geholpen zijn Voor alle zekerheid doe ik er maar snel een slot op.....
Recommended Posts