Jump to content

Punk-O-matiC

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een tijdje geleden al eerder een topic over geweest, maar ik wil het weer even in de spotlights zetten, ik heb het over; Punk-O-matiC. In deze game ontwerp je je eigen liedje, heb je dat gedaan? Upload de code en wij kunnen mooi mee luisteren!

Mijn code:

9-------0-------0---3---3---0---0---0---0---9-----------------------------
-----------c---0---0-------0---1---2---3-3--------0---c-----------------------------------
------a-------0---1---0---2---0--0-------0---0---a-----------------------------------------

Je klikt op Load en dan voer je de code in. Met alle streepjes en cijfers er bij en dit is mijn slechtse ooit gemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou hier is mijn muziekie dan :bier:

0-------0---0---0---1---1---1---1---1---1---0---------------0------
-----1---2---2--------0---0---0---0-----------3-3-3-3-3-3-3-3-0---0---0---0---0---8---8---8---4--------
------------0---0---1---4-4---------0---0---0-------0---0---0---8-8-8-8-8-8-8-8-0----

Alleen het einde is een beetje fucked up :bonk: .

Bewerkt: door .Levi.

Dit is die van mij geworden

2012-3-1-2--4-00-------------------------------------------
--------------------------5123-231-6-15-10--------------------------------------------------------
-------------a218-2-3-5-4-2-0---------------------------------------------------------------------

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Goeie oude tijd -Niels-, maar ik moet wel even één ding melden. De codes die in dit topic worden gezet rekken het topic 16,4 kilometer uit. Ik heb die van -Niels- ook al wat enters gegeven, het is misschien handig als de volgende dat ook gaan doen, staat wat netter vind ik. Ik zal de twee posts boven mij ook even fixen.

Punk-O-Matic, echt simpel maar heel leuk spelletje. En je kan er echt nog hele mooie dingen mee maken. Toen ik ging kijken bij "Load" stond er nog een spelletje van december 05' op :D

Heb het recenste "geload" en dit is hem: Wel een kort stukje :)

9----6--7-9----7-7------4-------------------------------------------
-----------------c---4--4--c----3-3-----4------------
-------------------------------------------------a--3--3---a4-4-14141
-----------------------------------------------------------------

>>> Door .Levi.: Zie mijn post boven jou. Voortaan de code wat enters geven.<<<

EDIT: Had je commentaar gezien, had er daarom een enter ingestoken, maar blijkbaar had ik er beter nog een paar ingestoken :D Bij deze excuses :)

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:
Goeie oude tijd -Niels-, maar ik moet wel even één ding melden. De codes die in dit topic worden gezet rekken het topic 16,4 kilometer uit. Ik heb die van -Niels- ook al wat enters gegeven, het is misschien handig als de volgende dat ook gaan doen, staat wat netter vind ik. Ik zal de twee posts boven mij ook even fixen.

Ik zat inderdaad al erg lang te scrollen, hoe weet je precies dat het 16,4 kilometer is?

PS. Bedankt voor de goede reacties en luister naar de heer boven mij!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...