Lord of War Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Design: Mijn nieuwste sig, ik ben er heel tevreden over. Rates? Reageren
Rivel Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 En ik o ok, het is een mooie sig. maar een border mist vnd ik! En wat tekst mss, voor de rest geen _ punten een 8 Reageren
Lord of War Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 En ik o ok, het is een mooie sig. maar een border mist vnd ik! En wat tekst mss, voor de rest geen _ punten een 8 Bedankt, Rivel. ik heb wél een border en er is tekst in verwerkt, als je goed kijkt links van Scrappy. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Dan moet je wel heel goed kijken, want ik zie het ook niet. Reageren
Youp Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Als je erop inzoomt, zie je boven de kachel Lord of War staan.. Zoom ff in en je ziet het Edit: Converteer het naar een Adobe PDF bestand (heb ik gedaan ..) Bewerkt: 24 maart 2007 door Youp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.