JBm* Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 he kan iemand me helpen want ik was op het vliegveld en daar stond zo'n vliegtuig met junk air erop maar hoe kan je er in komen met dat trappetje lukt niet :o alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 loop helemaal naar achter, bij de achterste vleugel en druk dan op driehoekje. dus je moet niet bij de cockpit gaan proberen in te stappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 loop helemaal naar achter, bij de achterste vleugel en druk dan op driehoekje. dus je moet niet bij de cockpit gaan proberen in te stappen ja daar heb ik namelijk ook lang achter gezocht op het vliegveld van de tweede stad (en uiteindelijk kon ik niet in het vliegtuig) na een 5 minuten te zoeken dat vond ik wel iritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.