Jump to content

Carl_johnson2 Vs SamShine

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Halo

Soort design: Signature

Size design: max. 500x200

Render: ja

Animatie: Nee

Premade: ja

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. :D

PS: Graag niet tegen pro's. :D

Bewerkt: door Carl_Johnson2

Ik zou graag tegen je battelen. :dans:

-----

Lekker snel klaar! Ik wens gij veel succes, hier is mijn inzet. :)

carljohnson2copyby2.png

[img=http://img233.imageshack.us/img233/4250/carljohnson2copyby2.png]

Bewerkt: door SamShine

Okey mijn Signature komt na de jouwe. :D

SamShine:

carljohnson2copyby2.png

Carl_johnson2:

Untitled-3.jpg

Er mag gestemd worden. :D

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Nu toch niemand stemt, wil ik altijd wel eens een keertje stemmen.. Maar ik heb er niet zoveel verstand van, maar beter als niks toch? :duh:

Nou gaat ie dan: ^_^

Samshine: Ik vind de achtergrond niet zo mooi, maar het hoofd is wel leuk gedaan.. :Y Het render is wel een beetje te dik vind ik, wat ik bij de van Carl-Johnson2 een "speciaal" render vind. De lichtinval bij Carl-Johnson2 is mooi gedaan, en de tekst is er duidelijk bijgezet.

Dus mijn stem gaat uit naar Carl-Johnson2, grotendeels vanwege de achtergrond van Samshine. Het heeft volgens mij niks met halo te maken en het is opvallender dan de kop zelf.

Geplaatst:

Okey,

wil er misschien nog iemand stemmen?

>>> Door RonaldVC: Dit soort posts zijn niet nodig, gelieve voortaan niet meer te doen dus.<<<

Geplaatst:

Hmmm... Ik stem voor Carl_Jonson 2 Die vind ik eerlijk gezegt mooier en beter afgewerkt de BG van Carl johnson 2 is ook mooi passend bij de render! Mijn stem gaat dus naar Carl_johnson 2

Geplaatst:

samshine: ik vind je sig eigenlijk een beetje makkelijk gemaakt, je hebt een BG gemaakt een render erin gezet en een font

ook vind ik je render er nogal raar uitkomen, lijkt net of die links afgesneden is en nu lijkt het net een giraffennek

CJ2: je hebt er echt een mooie sig van gemaakt! zo te zien veel tijd in gestoken. mooie halo style, vind alleen de hand bij het wapen een beetje verpest.. die groene stipjes dan. voor de rest mooie font en BG is gewoon geweldig!

stem: CJ2

Geplaatst:

Ik ga voor Carl_johnson 2

Warom : Spreekt voor zich.

Die van Carl_johnson 2 ziet er professioneler en mooier uit.

Stem:CJ2

Geplaatst:

STEM : CJ2

lighteffecten van cj2 zijn perfect gedaan

en de render van samshine is niet echt geoed uitgekipt vind ik.

Geplaatst:

Zeer simpele reden waarom CJ2 Mijn vote krijgt. Ik vind de render van samshine. Zeer slecht! Waarschijnlijk is hij zelf uitgeknipt en dat kan je maar beter niet doen. Gewoon render sites opgaan of eerst veel tuts gebruiken en heb beter combineren met de BG :clown:

Geplaatst:

BigT, Plantebak en BigM willen jullie in het vervolg even op de topictitelbeschrijving letten. Stemmen duurde namelijk t/m 26 maart, dus niet stemmen op de 27e, 28e of daarna. Alvast bedankt. :)

Battle afgelopen, winnaar Carl_johnson2 +1 punt! Verliezer SamShine.

Closed and ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...