jurgen1 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 ik heb van een vried gta sa geleend en toen had ik hem zelf ook gekocht maar ik had gta sa al uitgespeeld en die gta platinum kent de save games niet dus ik heb hier bij download gekeken en daar stond gta sa 100% maar werken die save games wel? zo ja hoe krijg je die dan op de ps2 Reageren
tha_fear Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 niet echt de platinum gta sa is versie 2 de gene waar jij 100% op gehaalt hebt is versie 1 met the hot coffee nog in het spel in versie 2 is dit echter niet meer in heb het zelfde voor en nu speel ik alles opnieuw Reageren
Preddy Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Zo ja hoe krijg je die dan op de ps2 Hierboven werd al uitgelegd dat die bepaalde savedgame niet kan worden gebruikt door jou, maar ik heb nog wel een andere site daarvoor. Dat is deze, waar een aantal 100% saved games te vinden is. Die saved games kan je naar je PS2 krijgen met behulp van de Action Replay Max CD voor de PS2. Deze is te koop bij onder andere bol.com voor een €25. Meer informatie hoe het in zijn werk gaat, kan je in dit topic vinden. Let wel, er is verschil tussen Europees en Amerikaans. Edit @ hieronder: Versies van GTA San Andreas en saved games Reageren
jurgen1 Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Europees en Amerikaans. ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.