Jump to content

So Long Schlong

BigT

Recommended Posts

Hey

Bij de missie So Long Schlong zit ik vast.

Er gebeurt gewoon helemaal niks meer.

Als ik tussen de ingang staat staat er dat ik de studio lot moet re-enteren.

Maar daarna gebeurt er niks.

Hoe komt dat ?

En wat moet ik doen ?

Delen op andere websites

Hey

Bij de missie So Long Schlong zit ik vast.

Er gebeurt gewoon helemaal niks meer.

Als ik tussen de ingang staat staat er dat ik de studio lot moet re-enteren.

Maar daarna gebeurt er niks.

Hoe komt dat ?

En wat moet ik doen ?

Gek, want de missie spreekt eigenlijk voor zich. Armando Mendez is namelijk kwaad op Reni Wassulmaier aangezien Reni Victor Vance in contact heeft gebracht met Ricardo Diaz. Daarom heeft Armando zijn mannen op Reni afgestuurd om Reni te vermoorden. Reni besluit dat de enige oplossing is om zichzelf om te laten bouwen van geslacht (zichzelf onzijdig maken welteverstaan). Wanneer Reni vertrekt naar het ziekenhuis moet jij de filmstudio's bewaken, de mannen van Mendez zijn namelijk al onderweg. Jij moet in de filmstudio blijven staan terwijl Mendez' mannen via de voordeur de studio's binnendringen, je moet ervoor zorgen dat ze niet de opnamestudio's binnendringen zodat ze ontdekken dat Reni allang weg is. Schiet ze dus neer met bijvoorbeeld een Assault Rifle.

Uiteindelijk zal je van Reni een berichtje op je pager ontvangen. Mendez' mannen hebben Reni binnengesloten in een steegje vlakbij de Malibu Club. Het beste kan je in de Deluxo springen dat voor het kantoor geparkeerd staat en snel naar Vice Point rijden. Rijd snel naar de marker toe voordat Reni vermoord is. Wanneer je arriveert moet je meteen alle aanvallers vermoorden, vervolgens moet je Reni nog even naar het ziekenhuis in Ocean Beach (het Ocean View Hospital welteverstaan) brengen. Neem de auto die nog het meeste heel is, want het gevaar is nog niet geweken: de mannen van Mendez zullen jou namelijk achtervolgen in hun Sentinel XS'es.

Een goede optie is om via de hoofdweg dat langs de Malibu Club gaat naar het zuiden te rijden, de Washington Beach Police Station is dan namelijk recht voor je neus als je de Y-kruising nadert. Dit politiebureau komt erg goed van pas, want wat heeft elk politiebureau op het dak staan? Precies, een helikopter (een VCPD Maverick in dit geval). Ga naar de achterkant van het politiebureau waar je een trap dat naar het dak leidt zal zien staan. Stap samen met Reni in de VCPD Maverick en vlieg naar het ziekenhuis in Ocean Beach, van Mendez' mannen zul je nu geen last meer hebben.

Hopelijk heb ik je zo goed genoeg geholpen, ik wens je nog veel succes verder! :cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...