eizoalecto Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Hoe kan ik een paint shop maken? >>> Door Dutchy010: Ik zie in je posts dat je gewoon Nederlands bent, praat dan ook gewoon Nederlands...<<< >>> Door Matiscus: Topic verplaatst naar Overige hulp. <<< Reageren
Rivel Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Hallo! Je kan misschien wel even onze MTL raadplegen, misschien staat er hier wel een tut. van in! Anders is er ook nogonze vriend google misschien vind je met deze zoekresultaten wel wat! Anders kan je ook nog altijd even op Yahoo proberen! Je kan ook no galtijd even deze tutorial lezen! Misschien haal je hier dan ideetjes uit! Of je kan ook watr gaan zitten kijken in de main.scm of andere bestanden in je SA directory, misschien vind je daar wat! Mvg Rivel Bewerkt: 18 mei 2007 door Rivel Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Wat je ook kan doen is het programma genaamd IPL helper downloaden (klik voor de download). Hoe het werkt staat allemaal in deze post van mij uitgelegd. Veel succes! Apple-Mac Bewerkt: 18 mei 2007 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.