Moonbeam Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Bij wijze van geneesmiddel tegen chronische verveling heb ik 10 minuutjes van mijn leven vergooit om deze 'remix' van het nummer Ice Queen van Within Temptation te maken, verwacht er dus niet te veel van. Overigens moet men me niet verkeerd begrijpen en denken dat ik dit zelf goed of mooi gemaakt vind, want ik heb hier écht hooguit een kwartiertje werk aan gehad. Desalniettemin vind ik hem wél grappig. >Klik!< Mvg, Moonbeam P.S: Het 'nummer' staat op YT omdat ik niet al mijn uploadruimte op het forum hiermee wil verspillen. Er zit geen video bij, maar enkel een zwart scherm met tekst. Bewerkt: 24 maart 2007 door Moonbeam Reageren
Proximitus Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Oeh, even luisteren WT maakt sowieso mooie muziek, hoop niet dat je het nummer ver***** hebt Lol, het klinkt als de smurfen Al vind ik het niet echt klinken Bewerkt: 24 maart 2007 door Proximitus Reageren
Youp Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Hey, 10 Minuten is wel veel, 5 was het waard geweest Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik dank de beide heren voor deze 'positieve' feedback... Mag ik u er ook meteen op wijzen dat het luisteren van het nummer en posten in dit topic toch ook al gauw 5 minuten van jullie leven heeft gekost? Mvg, Moon. Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Je moet wel tegen commentaar kunnen he, zie het als opbouwende kritiek. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Je moet wel tegen commentaar kunnen he, zie het als opbouwende kritiek. Ik bedoelde er ook niets mee. Als ik boos was geweest en mijn bericht onvriendelijk bedoelt, dan zou ik ipv ' ' iets in de richting van ' ' hebben geschreven. Verder was het ook maar de 2e keer dat ik mijn vers verkregen remixprogramma gebruikte dus ben ik me zeer bewust van het feit dat het stukken beter kan. :-) @Hieronder: Als ik er niet tegen zou kunnen zou het dom zijn om m'n probeerseltjes te posten, nietwaar? Bewerkt: 25 maart 2007 door Moonbeam Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Oke, maar 't kwam een beetje over alsof je er niet tegen kon.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Verkrachting van het lied Bewerkt: 25 maart 2007 door ZOrange Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.