Jump to content

Signature of the Month - Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

De signatures zijn binnen en vanaf vandaag kan er worden gestemd t/m 31 maart! De prijs is zoals elke keer de winnende signature een maand lang als header bovenaan het Graphics Forum.

Klik >hier< om de signatures van de kandidaten nog eens goed te bekijken voordat je je stem uitbrengt.

Stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Succes!

Geplaatst:

Naam: .Antonio

Waarom: Je ziet veel verschillende kwaliteit signature's en die van Multi_ en .Antonio, waren de mooiste van de 2 en daaruit moest ik weer 1 kiezen en het werd .Antonio, omdat de signature van Multi_ geen mooie C4D erbij gebruikt vind ik!

Geplaatst:

Waarom: Allereerst wil ik alle vier de deelnemers uiterst complimenteren met hen signatures. Niet alleen omdat ze creatief in elkaar gezet zijn, maar ze zien er ook allemaal leuk uit. Natuurlijk er kan er maar één de beste zijn, maar laat ik beginnen bij de signature van .Exorcist; Je hebt een mooie signature gemaakt. Echter mis ik de border en het komt iets te wazig bij mij over, toch kan ik spreken over een mooie signature.

Dan komen we aan bij Multi_ en ik moet zeggen dat dit ook weer een zeer geslaagde creatie is. De kleuren en de stijl en sfeer zijn ook goed, echter is het font mij wat tegen gevallen en het spreekt mij allemaal niet zo aan als de winnaar zijn signature dat doet. Toch mag je van een zeer geslaagde signature spreken. Dan komen we bij .Antonio aan, en zoals je kunt zien hierboven vindt ik dat jij de beste signature hebt in deze contest. Om te beginnen ziet het er zeer gelikt uit en de font staat zeer goed, in een strakke vormgevende volgorde. Tevens heb je leuke effecten toegevoegd die het tot een uiterst mooie creatie maken.

En dan twankala en tiesto, erg leuk en het brengt ook weer veel herinneringen op van de film Flubber volgens mij. En de Flubber hagelslag pakken en noem dat soort dingen maar op, van toen ik klein was. :engel: Echter is de kwaliteit van de signature gewoon wat minder, maar er zit wel een stijl in. Dit was de reden waarom de winnaar net boven deze uit streeft. Wat mij betreft mag de signature van .Antonio boven het graphics forum hangen. :)

Geplaatst:

Waarom: Ik kan er wel een heel verhaal omheen gaan vertellen, maar het komt er kortweg op neer dat .Antonio's design wat mij betreft het mooiste is en dat ik die het liefst een maand lang bovenaan de Graphics Fora zie staan. Overigens waren de andere signatures ook zeker mooi, maar die van .Antonio kan me het meest bekoren.

Geplaatst:

Waarom: Deze signature oogt het lekkerst vergeleken de anderen. Vloeiende effecten, zachte kleuren dat doet deze signature goed, meer heb ik niet te zeggen.

Geplaatst:

Waarom: Zijn signatures is duidelijk de beste. Als ik het font, het kleurgebruik, en het geheel met de rest vergelijk dan vind ik .Antonio's signature in alle 3 het beste. De andere 3 zijn zeker niet slecht, maar ik zie duidelijk wat meer minpuntjes waaraan gewerkt kan worden. Het enige (grote) minpunt van .Antonio's signature is de helderheid, maar dit reken ik hem niet heel erg aan omdat ik heb gehoord dat het aan mijn beeldscherm ligt. KUTGW allemaal :Y

Geplaatst:

Dit is geen 1 april grap! .Antonio heeft echt gewonnen en overduidelijk ook, hij was de enige waarop gestemd werd en dik verdiend ook. Alle andere kandidaten hartelijk dank voor jullie deelname. ;) .Antonio je krijgt jouw signature een maand lang als header bovenaan het graphics forum. Ik zal dit zo snel mogelijk voor jou regelen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...