Rullez Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Beste gtaforumers. Het was vandaag dwaze boel bij V&D. Je kon er ook 3 spellen voor 30 euro kopen. Dit heb ik ook gedaan. Ik ben thuis gekomen met: Gun, True Crime New York City, James Bond Forum Russia With Love. Wie weet hebben jullie wat tips voor mij met deze spellen? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Leuke games heb je gekocht. True Crime: New York City Voor True Crime: New York City raad ik aan om daarvoor naar wikipedia gegaan, de uitleg is wel in het engels, maar je vind daar wel alles over het spel.True Crime: New York City op WikiPediaMoest je cheats ervoor nodig hebben:Pauzeer het spel en ga naar het 'CompStat/Map' scherm. Hou hier Shift + F ingedrukt en druk dan drie keer op de volgende toets voor het gewensde effect:Enter - Level selecteren.Spatie - Krijg 100 Bad Cop punten.Delete - Krijg 100 career punten.Dus bijvoorbeeld om een level te selecteren:Shift + F ingedrukt houden + Enter, Enter, Enter. James bond from Russia With love Je had al een spelfoutje gemaakt, je hebt forum staan ipv from Er is een erg goede nederlandstalige review hierover waar je ook echt wel wat meer over het spel te weten komt, ik zou hier een heleboel dingen over kunnen zeggen, maar alles erover vind je al in dat review en zelfs meer.Klik hier om het review te lezenNog enkele tips: Unlock de Tunnel Bonus missie:Verzamel 10 Awards om de Tunnel Bonus missie te unlocken. Unlock de Ruins Bonus missie:Verzamel 20 Awards om de Ruins Bonus missie te unlocken. Unlock de Plaza Bonus missie:Verzamel 40 Awards om de Plaza Bonus missie te unlocken. Unlock de Airport Bonus missie:Verzamel 60 Awards om de Airport Bonus missie te unlocken. Unlock het nette pak:Behaal het doolhof in het tweede level en je komt in het kantoor van Money Penny, daar vind je het nette pak. Unlock de Jack:De Jack vind je in Q's hoofdkantoor na het tweede deel van het heggendoolhof. Unlock het sneeuwpak:Het sneeuwpak vind je in de Factory Missie. Gun Gun heb ik eerlijk gezegd nog niet zelf gespeelt, dus hierover kan ik ook niet veel zeggen, heb wel enkele tips voor je gevonden Unlock Magruder's seven barrel Nock gun:Speel de story mode succesvol uit om Magruder's seven barrel Nock gun te unlocken. Unlock Reed's armored horse:Speel de story mode en alle missies op 100% uit om Reed's armored horse te unlocken. Unlock de .69 Ferguson Rifle:Versla Hollister om de .69 Ferguson Rifle te unlocken. Unlock de Apache Shirt en Dual Peacemakers:Versla Reed om de Apache Shirt en Dual Peacemakers te unlocken. Unlock de zilveren sporen:Speel de Pony Express missie succesvol uit om de zilveren sporen te unlocken. Oneindige ammo:Plaat een vat buskruit uit de Badlans mijn tegen de schoorsteen van het Badlands huis (waar de buffalo´s grazen), blaas deze op en in het gat zul je oneindige ammo voor alle wapens vinden. Hoop dat je er wat aan hebt Bewerkt: 26 maart 2007 door TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.