Groot-Duimpje Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) hey allemaal. ik had even een vraag. naast de snelweg heb je een gebouw waar je in kan. wat naturlijk al bekend is is dat je er in kan met een fiets/moter etc. nu is de vraag. kan je er ook met een auto naar boven want ik zag namelijk dit plaatje op gewoon wikigta.nl en mij is het nog niet gelukt namelijk. zie dit plaatje voor te zien dat een auto op dat gebouw staat. Hotringracer op gebouw ik hoop dat iemand hiermij kunt helpen. alvast bedankt. G-D Bewerkt: 24 maart 2007 door Groot-Duimpje Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik denk dat die auto daar gewoon dmv een trainer heeft gespawnd Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Of met de Code Alle autos vliegen als vliegtuigen. Kijk maar bij San Andreas Codes op WikiGTA Reageren
mathi Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Of met de Code Alle autos vliegen als vliegtuigen. Kijk maar bij San Andreas Codes op WikiGTA dit zal inderdaad zo zijn want kik maar er staan veel voertuigen op dat gebouw bij voertuigen, san andreas die zijn erop gespawnt ofzo want je kan er zelf een paar op plaatsen door boven op het gebouw de voertuigcheat te gebruiken dan spawnen ze er op, het is toch wel tof om er eens af te rijden Bewerkt: 24 maart 2007 door mathi Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 oke bedankt jongens ik weet het al ik vond het ook namelijk al zo raar want mij lukte het niet. maar bedankt G-D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.