kristof01 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Zou iemand voor mij de PS CS3 (Bèta) Trial kunnen uploaden? Als ik deze via adobe labs wil downloaden krijg ik geen downloadpup-up zoals altijd. Dus zou iemand de installer willen uploaden of de direct-link nog eens willen geven? kristof. Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb even de directe link gekopieerd voor je. De Link. Veel succes ermee! Als het niet lukt hoor ik het wel Gratz, Boris H. Reageren
kristof01 Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik heb even de directe link gekopieerd voor je.De Link. Veel succes ermee! Als het niet lukt hoor ik het wel Gratz, Boris H. Met die link kom ik weer uit op het inlogscherm. Zou je misschien even bij Download for Windows (EXE, 337 MB) met je rechtermuisknop klikken en dan op snelkoppeling kopieren klikken en hier plakken? Bewerkt: 24 maart 2007 door kristof01 Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Ik heb met de rechtermuisknop op de download geklikt en toen op snelkoppeling kopieren. http://www.adobe.com/cfusion/entitlement/i...=labs_photoshop Maar als ik op de link in mijn vorige bericht klik krijg ik een download pop-up. Misschien moet je even de beveiligingsinstellingen van je internetbrowser bekijken? Maar hopenlijk werkt het nu! Gratz, Boris H. Edit Als jij mij vertelt waar ik een bestand van 350 MB kan uploaden upload ik hem wel voor je . Bewerkt: 24 maart 2007 door Boris H. Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik upload hem wel op mijn eigen host. Edit: Ik hoef hem dus niet meer te uploaden? Reageren
kristof01 Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Bedankt voor jullie hulp, maar geduld is een schone zaak. Na 5 minuten kwamen er ineens 10 pop-ups. Geduld is dus de boodschap. Edit: @SB Nee, toch bedankt voor de moeite! Bewerkt: 28 maart 2007 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.