Jump to content

Glitches onderzoeken?

Recommended Posts

Geplaatst:
Infinite Nitrous

If you blow up a car in your garage while the nitro is activated, it resurrects with permanent nitro.

Hoi, ik had me getuned cheetah in me garage gestopt en begon er flink op te schieten en toen begon ie te smoken en daarna te fikken.. .en ik liep een stukje weg en de garagedeur ging dicht en hij ontplofte... ik opende de garage weer.. me cheetah was weer nieuw en toen had ik helemaal GEEN nitro meer :\.. help? :unsure:

Geplaatst:
Infinite Nitrous

If you blow up a car in your garage while the nitro is activated, it resurrects with permanent nitro.

Hoi, ik had me getuned cheetah in me garage gestopt en begon er flink op te schieten en toen begon ie te smoken en daarna te fikken.. .en ik liep een stukje weg en de garagedeur ging dicht en hij ontplofte... ik opende de garage weer.. me cheetah was weer nieuw en toen had ik helemaal GEEN nitro meer :\.. help? :unsure:

ik heb ook zoiets gehad.

Alleen ik ging niet op mijn auto schieten.

Het was een Elegy die ik bij ARC Angels heb getuned.

En ik zet hem in de garage en ik kreeg er maar geen nitro meer op.

En ik weet wel zeker dat ik het er op heb gezet (doe ik altijd ;) )

Ik heb zelf opnieuw geload en weer gesaved maar er kwam geen nitro meer op.

En mijn andere 3 auto's (ook getuned bij ARC Angels) daar bleef de nitro wel gewoon op. <_<

Erg raar

Geplaatst:
Hoi, ik had me getuned cheetah in me garage gestopt en begon er flink op te schieten en toen begon ie te smoken en daarna te fikken.. .en ik liep een stukje weg en de garagedeur ging dicht en hij ontplofte... ik opende de garage weer.. me cheetah was weer nieuw en toen had ik helemaal GEEN nitro meer :\.. help? 

ik had een getune lowrider en nog een hele dikke getunede auto' in grove street garage staan, en toen ik die dikke auto wou pakke was die weg uit me garage

:D dag 18.000 ,

Geplaatst:
ik had een getune lowrider en nog een hele dikke getunede auto' in grove street garage staan, en toen ik die dikke auto wou pakke was die weg uit me garage

:D dag 18.000 ,

oh je kan er nog mee lachen haha :D ,dat is echt kl*te 18.000 weg hahaha ;):D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...