Jump to content

wangcars

Recommended Posts

Geplaatst:

waneer kan je Wang cars kopen? ik ben namelijk al bij end of the line en het kan nog steeds niet!

Geplaatst:
waneer kan je Wang cars kopen? ik ben namelijk al bij end of the line en het kan nog steeds niet!

Wang Cars kan je kopen zodra je de gehele 'Driving School' hebt behaald. Overal goud op is niet noodzakelijk, zilver of brons volstaat net zo goed. Daarnaast moet je de laatste missie in San Fierro, 'Yay Ka-Boom-Boom

' hebben voltooid wat je uiteraard al gedaan hebt. Jij moet dus nog de 'Driving School' voltooien. Deze herken je aan de rode 'S' en hij bevindt zich vlak naast je garage in Doherty.

Geplaatst:

je moet de auto rijschool uitspelen , je hoeft geen goud te halen, brons is ook al goed

Geplaatst:

Wang Cars kan je kopen zodra je de gehele 'Driving School' hebt behaald. Overal goud op is niet noodzakelijk, zilver of brons volstaat net zo goed. Daarnaast moet je de laatste missie in San Fierro, 'Yay Ka-Boom-Boom

' hebben voltooid wat je uiteraard al gedaan hebt. Jij moet dus nog de 'Driving School' voltooien. Deze herken je aan de rode 'S' en hij bevindt zich vlak naast je garage in Doherty.

ok bedankt! ik denk da het topic nu nweg of op slot kan....

>>> Door Bling: Topic gaat niet op slot, laat staan verwijderen. Indien mensen nog problemen hebben in de toekomst, omtrent dit probleem, dan kunnen ze hun vragen alsnog kwijt in dit topic. :) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...