Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik probeerde sama te openen, dit lukte niet maar als ik nu sa opstart heeft hij deze fout(zie bijlage) hoe kan ik deze B bestanden weer DAT bestanden maken?

fout.doc

Bewerkt: door mathi

Ik neem aan dat je het over SAMI hebt Ik ontdekte net was SAMA is. Die B-Bestanden die jij ziet, zijn altijd al B-bestanden geweest. Bestanden met die extensie in die map zijn namelijk je GTA savegame files. Je kunt simpelweg de naam wijzigen naar .dat maar dat zou in dit geval problemen opleveren met het laden van je savegames. Je probleem ligt dus ergens anders...

Bewerkt: door Wazuup
Ik neem aan dat je het over SAMI hebt. Die B-Bestanden die jij ziet, zijn altijd al B-bestanden geweest. Bestanden met die extensie in die map zijn namelijk je GTA savegame files. Je kunt simpelweg de naam wijzigen naar .dat maar dat zou in dit geval problemen opleveren met het laden van je savegames. Je probleem ligt dus ergens anders...

bedankt zal nog eens controleren

Ik neem aan dat je het over SAMI hebt. Die B-Bestanden die jij ziet, zijn altijd al B-bestanden geweest. Bestanden met die extensie in die map zijn namelijk je GTA savegame files. Je kunt simpelweg de naam wijzigen naar .dat maar dat zou in dit geval problemen opleveren met het laden van je savegames. Je probleem ligt dus ergens anders...

bedankt zal nog eens controleren

zal toch eens proberen maar hoe kan ik de naam veranderen???

hoe kan ik die files terug DAT maken hoe ze vroeger waren???

ik kan geen gta sa of 3 meer openen door dat sami mijn save files geeft gewijzigd naar b bestanden, ik kan ook gta sa ,... niet deinstalleren ik kan er niks meer mee doenplease help mij

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Kijk kerel, zoals je zelf ook wel kunt begrijpen is het niet de bedoeling om drie topics te openen over hetzelfde onderwerp. Daarbij heb je mij ook nog eens een pb gestuurd over alweer hetzelfde probleem. Zoals ik al heb gezegd in je vorige topic (de eerste van de drie) zijn die bestanden altijd al .b bestanden geweest en nooit .dat dus neem dat nou maar van mij aan. Dat SAMA ze vernaaid heeft dat zou kunnen, ik ben niet bekend met dat programma. Deinstalleren kan altijd, gewoon via configuratiescherm, software, wijzigen/verwijderen. En nu aub geen nieuwe topics meer openen over dit probleem.

Kijk kerel, zoals je zelf ook wel kunt begrijpen is het niet de bedoeling om drie topics te openen over hetzelfde onderwerp. Daarbij heb je mij ook nog eens een pb gestuurd over alweer hetzelfde probleem. Zoals ik al heb gezegd in je vorige topic (de eerste van de drie) zijn die bestanden altijd al .b bestanden geweest en nooit .dat dus neem dat nou maar van mij aan. Dat SAMA ze vernaaid heeft dat zou kunnen, ik ben niet bekend met dat programma. Deinstalleren kan altijd, gewoon via configuratiescherm, software, wijzigen/verwijderen. En nu aub geen nieuwe topics meer openen over dit probleem.

dit lukt ook niet want dan krijg ik volgende fout

dus hoe kan ik het wel oplossen

Doc1.doc

Bewerkt: door mathi
Geplaatst:

Dan kun je mij wel een pb sturen, als ik een oplossing had voor je probleem, zouik die gepost hebben. Helaas, ik heb er geen oplossing voor.

Geplaatst:

Ik zie overigens het nut ook niet van het opnieuw installeren van je gta sa. Als je savegames inderdaad vernaaid zijn door SAMA, kun je nog wel gewoon new game starten. Als je savegames kapot zijn dan is hier niets meer aan te doen, je kunt wel in dit topic de savegames van alle missies downloaden (van V1). Kan dit ook niet, dan heb je iets anders met je bestanden gedaan, zoals een mod (fout) geinstalleerd met de IMG-Tool of er is in de main.scm geknoeid.

Geplaatst:
Ik zie overigens het nut ook niet van het opnieuw installeren van je gta sa. Als je savegames inderdaad vernaaid zijn door SAMA, kun je nog wel gewoon new game starten. Als je savegames kapot zijn dan is hier niets meer aan te doen, je kunt wel in dit topic de savegames van alle missies downloaden (van V1). Kan dit ook niet, dan heb je iets anders met je bestanden gedaan, zoals een mod (fout) geinstalleerd met de IMG-Tool of er is in de main.scm geknoeid.

k heb et gefixt door mijn geback upte files van sa terug te plaatsen

toch nog bedankt voor alle hulp

Geplaatst:
Zo te zien lag het dus aan de mods die je had geinstalleerd, en niet aan SAMA.

ik heb enkel sama geistalleerd voor de rest niets, maar ja het is opgelost en dat is het voornaamste

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...