stinkvoeten Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb hulp nodig met black project... waar is de lucht ventilator. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb hulp nodig met black project... waar is de lucht ventilator. Die luchtventilator waardoor je het gebouw in Area 69 binnenkan? Deze bevindt zich een beetje achter in het kamp, overigens wordt deze gewoon aangeduid op de radar dus je hoeft hem niet te zoeken. Schiet overigens wel even de roosters kapot, anders kan je er natuurlijk niet in. Voor de zekerheid toch maar even een kaartje, al betwijfel ik of hij goed is aangezien ik niet precies weet of je met je rug naar 'Verdant Meadows' staat: Reageren
Preddy Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Voor de zekerheid toch maar even een kaartje, al betwijfel ik of hij goed is aangezien ik niet precies weet of je met je rug naar 'Verdant Meadows' staat: Het luchtrooster ligt meer in het midden van het kamp zelf, ongeveer hier: De route die je kan lopen is te zien in dit filmpje, ik heb het al even op de goede tijd gezet vanaf het punt waar CJ het kamp binnengaat. Vanaf hier zie je de lucht schacht zelf met bijbehorend bericht. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 heeft iemand tips hoe je binnen kunt graken zonder gespot te worden, ik heb het al zo'n 50 keer geprobeerd maar wordt steeds gespot. PS:ik gebruik codes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 heeft iemand tips hoe je binnen kunt graken zonder gespot te worden, ik heb het al zo'n 50 keer geprobeerd maar wordt steeds gespot. PS:ik gebruik codes Volgens mij is de kans om ongestoord binnen te komen nihiel. Je hebt denk ik aardig wat tijd nodig om iedereen neer te schieten. Ik schiet vanaf de opening van het hek iedereen neer in mijn zicht. Als je dat hebt gedaan heb je het aantal soldaten al aardig verminderd. Daarnaast schiet ik de zoeklichten kapot, waardoor je natuurlijk nog makkelijker naar binnen kan. Eenmaal binnen het kamp is het zaak om iedereen één voor één neer te schieten. Mocht je iemand neerschieten en een ander staat er pal op, dan hang je eigenlijk al. (Gebruik sowieso een 'Silenced 9mm'.) Maar goed, ongestoord binnen komen is misschien leuk om te proberen, maar het is meer verspilling van je tijd die je wellicht nodig hebt voor het verdere verloop van de missie. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Het kan lukken, het is mij gelukt. Je moet gewoon geduld hebben en echt kijken naar de route van de zoeklichten. Je kan maximaal 2 zoeklichten uitschakelen met de sniper, anders is het al voorbij met je stealth poging. Je kunt met de 'Silenced 9mm'gewoon dus een paar soldaten afschieten. Een paar maar. Je moet de eerste 2 zoeklichten op je weg naar de controlekamer kapotschieten. Daarna is het nog de kwestie om er nog één te ontwijken. Als je eenmaal de poorten hebt geopend in de controletoren, SPRINT ER DAN NAARTOE!!!! Dan lukt dat wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.