Wecked Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Hey Wecked weer!! iK probeer even een mooie auto te tunen en dat lukt aardig maar ik kan niet naar binnen bij Wheel Arch Angels!! Voren is de poort dicht en ahcter is niks! Ik heb SA 100% Completed!! Wie kan me even Helpen !! Greetz Wecked! Reageren
mathi Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Hey Wecked weer!!iK probeer even een mooie auto te tunen en dat lukt aardig maar ik kan niet naar binnen bij Wheel Arch Angels!! Voren is de poort dicht en ahcter is niks! Ik heb SA 100% Completed!! Wie kan me even Helpen !! Greetz Wecked! controleer even of de auto wel een street racer is: Elegy Flash Jester Sultan Uranusandere auto s kan je er niet tunen Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Hey Wecked, Aangezien jij GTA San Andreas al 100% hebt uitgespeeld ligt het niet aan de tuneshop zelf want die is gewoon open. Het ligt hem alleen aan de auto die jij wilt tunen. Je kunt namelijk niet zomaar alle auto's bij Wheel Arch Angels tunen, alleen auto's die tot echte streetracers omgetoverd kunnen worden, kunnen hier getuned worden. Bij Wheel Arch Angels kan je deze auto's tunen: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Met andere auto's is het niet mogelijk. Succes en veel plezier met het tunen van je wagen! Reageren
Wecked Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 oooooo Nu snap ik het !! Thx !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.