Jump to content

Nieuwshelikopter

Autodiefje

Recommended Posts

Ik had er al eens iets over gelezen

( maar niet op dit forum dus ik post het dan maar) , maar gisteren heb ik het zelf gezien.

Ik was gewoon ff voor de fun wat agentjes aan het neerschieten en kreeg al snel 3 sterretjes.

Toen ging ik naar het strand en pakte een bootje.

Ik schoot heel wat helikopters neer, maar ineens zag ik dat 1 van die helikopters die me aan het achtervolgen waren helemaal geen politiehelikopter was, maar een nieuwshelikopter :lol: :lol:

Delen op andere websites

heb in vice city zo vaak een nieuws helikopter achter me aan gehad gingen ze filmen en er stond zoon balkje bij van hoe bekend je bent het was bij mij world news lache maar hweb ik hier nog nie gehad

Delen op andere websites

als je bij vice city bij de stats helemaal onder aan kijkt staat er een media rating, maar volgens mij heb je geen nieuws helicopters die achter je aan vliegen in vice city. Mijn media level was international crisis.

Bewerkt: door L-Yah
Delen op andere websites

als je bij vice city bij de stats helemaal onder aan kijkt staat er een media rating, maar volgens mij heb je geen nieuw helicopters in vice city. Mijn media level was international crisis.

Het chocolade-paasei easter-egg in Vice was bereikbaar vanaf het VPN-gebouw en daar staat ook nieuws-heli op dak. Is een korte uitvoering van de maverick.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...