Jump to content

2 vraagjes! --__--

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,,

1.Ik heb een probleempje met Fraps

Als ik zeg maar ingame een filmpje wil maken dan is GTA SA Heel sloom!!

2. Weet iemand een andere gratis programma om op te nemen ingame maar daqn langer als 30 seconden??

Greetz Wecked

Geplaatst:
Hey,,

1.Ik heb een probleempje met Fraps

Als ik zeg maar ingame een filmpje wil maken dan is GTA SA Heel sloom!!

2. Weet iemand een andere gratis programma om op te nemen ingame maar daqn langer als 30 seconden??

Greetz Wecked

1) Dit komt waarschijnlijk omdat er veel andere programma’s mee draaien op de achtergrond. Fraps zelf neemt aardig wat geheugen gebruik in beslag waardoor je dat merkt in GTA. Je kan natuurlijk de andere overige processen die niet van belang zijn uitschakelen. Hierbij denk je aan; MSN, download programma’s, internet, etc.

Dit doe je door op 'CTRL + ALT + DEL' te drukken, en vervolgens voor 'processen' te kiezen. Klik daarna het proces aan dat je wilt sluiten en klik op 'beëindigen'.

2) Betwijfel ik, ik ben er in ieder geval nog geen ander tegen gekomen. Helaas kan ik ook niet volledig antwoorden op deze vraag. Je kan natuurlijk wel die stukjes van 30 sec. aan elkaar plakken met bijvoorbeeld 'Windows MoveMaker.'

Geplaatst:

1. dat kan ook liggen aan het aantal fps, frames per second. dat kan je ook instellen onder het tabblad movies kun je dat instellen, ik zelf doe altijd 20fps(kan je zelf in dat witte vlak invullen) en dan heb ik geen probleem.

2.volges mij is dit wel wat dit dus

Geplaatst: (bewerkt)

Je zou ook bij de prosessen explorer kunnen uitzetten, dat scheelt ook veel.

Alleen kan je dan niet meer op een normale manier programmas opstarten.

Dat doe je dan zo: In het venster van taakbeheer staat linksbovenaan bestand en daar staat niewe taak (uitvoeren).

Dat klik je aan en dan blader je naar het opstartbestandje van gta san andreas en selecteer je die.

Dan doe je gewoon ok. bij dat taakbeheer en dan start ie vanzelf op.

Ook kan je inderdaad de frames per second wat lager zetten bij fraps.

Als je filmpjes wil maken, langer dan 30 sec zal je het programma moeten kopen of illegaal downloaden.

Als er nog een ander programma is dan hoor ik dat ook graag, das namelijk altijd makkelijk.

Bewerkt: door kesava
  • 5 weken later...
Geplaatst:

Ej,,

Ik heb een probleem met Fraps/Hypercam. Ik wil graag opnemen ermee voor sa Filmpjes maar dan is het heel erg sloom!! Ik had al eens een topic hierover gemaakt maar me antwoord is niet echt beantwoord!

Iemand zei iets van dat je bij processen een paar processen moest beéindigen maar ik weet niet welke dus ik wil jullie vragen of iemand mij kan vertellen welke processen ik daadwerkelijk kan beéindigen!!

Greetz Wecked!!

Oh ja P.S. 100 posts!!!!! _O__O_

Geplaatst:

Het is normaal dat SA dan zo sloom wordt. Daar kun je niets tegen doen. Zelfs de mensen met de beste PC's hebben dit. Ik heb zo ook filmpjes gemaakt.

Geplaatst:
Ik had al eens een topic hierover gemaakt maar me antwoord is niet echt beantwoord!

Het is niet echt de bedoeling dat je dan opnieuw een topic aanmaakt, die dus nog betrekking heeft op het probleem uit je andere topic. Voor verdere vragen kun je daarom gewoon terecht in je vorige topic, indien het onderwerp er betrekking op heeft, uiteraard. Voor bumpen hoef je niet bang te zijn, want dat is in dit soort gevallen gewoon toegestaan. :)

Bij deze dus samengevoegd met je vorige topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...