gta master 1 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 ik heb een besturinsprobleem. als ik geen een knop in druk gaat cj toch lopen..naar het beeld ook nog zodat ik weinig zie. ik heb een ander toetenbord er op gedaan maar dat hielp niet, net als een virusscan doen. als ik op W druk gaat hij juist stilstaan, maar hij kan dus niet gewoon vooruit lopen, ook als ik fiets/motor rij moet ik ook pijltje omhoog drukken anders maakt hij automatisch een weelie en val ik!! WIE KAN MIJ HELPEN????? alvast bedankt, Reageren
michaelfivez Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 ik heb een besturinsprobleem. als ik geen een knop in druk gaat cj toch lopen..naar het beeld ook nog zodat ik weinig zie. ik heb een ander toetenbord er op gedaan maar dat hielp niet, net als een virusscan doen. als ik op W druk gaat hij juist stilstaan, maar hij kan dus niet gewoon vooruit lopen, ook als ik fiets/motor rij moet ik ook pijltje omhoog drukken anders maakt hij automatisch een weelie en val ik!! WIE KAN MIJ HELPEN????? alvast bedankt, Volgens mij heb je iets geinstalleerd gedaan waardoor dat gebeurd. Je kunt dit op 2 manieren fixen: 1. druk op esc, dan op options, dan op redefine options, dan op wandel opties en je klikt op de balken achter vooruit en je geeft een andere waarde in. Dit doe je ook bij voertuig opties achter gas. 2. Je kunt ook gta sa opnieuw instaleren. Als geen van de 2 helpt weet ik het niet Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Je kan ook proberen de gta_sa.set te verwijderen. Dat ligt in Mijn documenten en dan op GTA San Andreas User files dubbelklikken. En dan de gta_sa.set verwijderen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Je kan ook proberen de gta_sa.set te verwijderen.Dat ligt in Mijn documenten en dan op GTA San Andreas User files dubbelklikken. En dan de gta_sa.set verwijderen. heb ik dan niet dat ik gta opnieuw moet installeren Reageren
-eend- Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Dat bestand moet je eerst back-up'en. Want als het niet werkt , dus t ligt daar niet aan , kan je m nog terug zetten in dezelfde map. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Dat bestand moet je eerst back-up'en. Want als het niet werkt , dus t ligt daar niet aan , kan je m nog terug zetten in dezelfde map. laat maar, alsnog bedankt ...... hij doet het weer .... opeens Bewerkt: 22 april 2007 door Dutchy3010 Zo'n groot aantal smileys is niet nodig. ;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.