Nemean^inf Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Vandaag gemaakt, comments? Reageren
Rivel Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Mooi, heb je dit zelf gemaakt? OF is dat met een tekentablet? Ik gef je iniedergeval een dikke 9! Ga je hme nog inkleuren? Vet zalig! Rivel Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ja, zelf gemaakt. Fineliner de lijnen overgetrokken die eerst met potlood zijn geweest, later heb ik alles ingekleurd. Inkleuren denk ik niet, ik hou hem grijs-wit (Lees: zwart-wit). Bedankt voor de rate. Reageren
Arjen Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Supreme, zou ik jouw auto's mogen inkleuren in Photoshop? Vind ik wel een leuk klusje? Ziet er vet uit. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ja, graag zelfs zou erg leuk zijn! Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ok ik ben bezig. Ik wil nog geen afbeelding laten zien, omdat hij best wel goed lukt. Maar als ik bezig ben zie ik ook wat je fout hebt getekend supreme. Voornamelijk het 3d gedeelte op de motorkap en de linkerkant van de voorbumper klopt ook niet helemaal. Maar dat heb ik gefixt in de PS versie. Screen komt binnenkort. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Beter dat je het gefixed hebt, ik kan niet wachten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 W00000t Arjen netjes!!!!!! Wow echt vet, volgende tekening doe je die weer? Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Ik was al een beetje bezig met die Nissan die je had getekend. Die komt binnenkort ook nog.. Als jij maar blijft tekenen haha! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Er is een Land rover, en een Citroen Pluriel op komst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.