Jump to content

USB van Telefoon

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vorige week is mijn PC geformateerd en het heeft nog al wat problemen opgeleverd. Zo heb ik een probleem met de USB aansluiting van mijn Sony Ericsson W800I.

Wanneer ik het grijze kabeltje achterin de PC stop en mijn telefoon aansluit wordt de hardware wel gevonden maar hij kan niet worden geinstalleerd omdat de stuurprogramma's niet zijn geinstalleerd. Voor de Format C had ik nooit de stuurprogramma's geinstalleerd en deed het het allemaal perfect.

Mijn zus heeft sinds deze week een SE K750I en wil deze ook op de PC aangesloten hebben maar ook die van haar werkt niet op mijn PC en niet op die van haar zelf. Wat is het trucje om de USB's te installeren?

We willen muziek op de mobieltjes!

:D

Geplaatst: (bewerkt)

Jah, zit er software bij? Bij de motorola van m'n pa (wat moet ik met een mobiel) moest je Mobile PhoneTools installeren.

Een telefoon is meestal niet zo als een mp3 speler, dus je zult waarschijnlijk de bijbehorende software moeten installeren.

EDIT: hmm, sony, dat zijn meestal Atrac spelers, die lusten alleen maar muziek van hun eigen software.

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Helemaal fout. Ik heb ook een Sony Ericson W800i en mijn pa heeft een K750i(maar hij luistert er geen muziek mee) Ik had dit probleem eerst ook. Na mijn nieuwe windows installatie werkte alles perfect maar dat is bij jou niet zo. Wat ik je aanraad is om een USB Kaartlezer te kopen(die heb je al voor 10 euro) en dan de Memorysticks daarin te doen en dan muziek erop te zetten. Als het kaartje in de telefoon heeft gezeten staan er al automatisch mappen op en ook een genaamd MP3. Zet daar je muziek in. Ik doe het zelf ook via een kaartlezer ook al werkt het ook via het kabeltje.

Dus gewoon een kaartlezertje kopen, werkt perfect!

Veel succes!

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...