PvdM Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Zoals de titel al zegt, ik wil een Forklift(-achtig voertuig) maken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Ik denk dat je hierbij moet scripten, maar ik weet niet hoe.. Zou iemand mij kunnen helpen? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Hmm, bij mijn weten is de forklift 'hardcoded' gemaakt, niet met een of ander SCM-scriptje. Ik kan het fout hebben natuurlijk, maar volgens mij is dat wel zo, aangezien er een aparte variabele is in CVehicle voor de positie van de lift. Reageren
Jarno Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 JGuntherS heeft inderdaad gelijk dat dit hardcoded is en onmogelijk is te doen in Vice City (Tenzij je de San Andreas en Vice City broncode hebt). De model van de Forklift zou je wel kunnen overzetten maar je zou hem dan niet kunnen gebruiken. Terwijl ik dit schrijf zit er toch ook een Rhino waarmee je de richter omhoog en omlaag kan doen? Misschien kan je daar met veel gedoe wat mee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.