$NeoSyp$ Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Hallo, ik heb nu net de storyline van Pokemon Mystery Dungeon Blue uitgespeeld (echt geweldig, misschien schrijf ik er nog wel een review over) en nu voel ik me best wel rot. Waarom? Nou, voorat ik hem uitspeelde liep mijn partner (Torchic) altijd achter me aan enzo, sprak hij tegen me en dat soort dingen. Vooral tijdens missies was dat geweldig, al die emoties die getoond werden enzo, echt kwalitiet! Maar nu, nu ik het heb uitgespeeld, loopt hij niet meer achter me aan. Dit komt omdat ik nu kan kiezen met wie je zeg maar loopt. Maar is er misschien een maniet om mijn partner weer achter me aan te laten lopen? Voor de duidelijkheid, het is dus in het dorpje, niet in de dungeons. Ik mis het zo al die gezellige gesprekken... :cry: Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Google is your friend. Dus dat word opzoekingswerk Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Google is your friend. Dus dat word opzoekingswerk Ja dat heb ik al gedaan. Zonder resultaat. Maar goed, na een paar weken ben ik er wel aan gewend. Ik vind het nu niet meer zo erg. Ik ga nu lekker met een Rayquaza door het dorp lopen, als ik hem eenmaal heb... Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik krijg hem maar dinsdag rond 10.30 ofzow iets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.