Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Op http://nl.wikigta.org/index.php/Madd_Dogg%27s_Mansion staat precies hoe het er van binnen uit ziet en zo, ook na dat het huis van jou is. Maar elke keer als ik de game speel en ik finish die missie dat je dat mansion krijgt, dan krijg ik zo'n interieur als zo'n huis in San Fierro (In Chinatown, als ik me niet vergis). Het zal wel aan mij liggen want het gebeurd bij elke game die ik speel. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 welke zie jij dan? Deze in Chinatown en ik heb in m'n eerste paar games niet gemod, de laatste paar wel. Maar zowel bij de gemodde als bij de niet-gemodde... kreeg ik dat interieur Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) welke zie jij dan? Deze in Chinatown en ik heb in m'n eerste paar games niet gemod, de laatste paar wel. Maar zowel bij de gemodde als bij de niet-gemodde... kreeg ik dat interieur En wat gebeurt er dan wanneer je dat huis binnengaat? of een andere met dat interieur? dan zal 1 van die wel mdm zijn. ga dus maar eens Paradiso (San Fierro) en Creek (Las Venturas) checken Bewerkt: 24 maart 2007 door DX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.