Jump to content

Waneer Kocht Jij Gta SA?


Dastard

Waneer kocht jij GTA SA????  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Waneer kocht jij GTA SA?

    • 9 jaar of jonger
      0
    • 10 - 15 jaar
      0
    • 15-20 jaar
      1
    • 20 - 25 jaar
      0
    • 25 jaar of ouder
      0
  2. 2. Welke GTA kocht je eerst?

    • Classic
      0
    • Eerste delen van de III-era (III, VC en SA)
      1
    • Stories serie
      1
  3. 3. Ga je GTA IV kopen?

    • Ja!
      0
    • Nog niet zeker van
      1
    • Nee!
      0


Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dastard

    3

  • Squidward

    2

  • spoeky

    1

  • Groot-Duimpje

    1

ik kocht GTA I voor op de ps1 toen ik 8 was zkr ik denk 7 ..

toen kwam GTA II 2 uit voor de ps1 en die kocht ik ook toen.

toen kwam de ps2 uit en ik kreeg de ps2 iets later.

ondertussen ging ik bij vrienden GTA III doen ..

was erg leuk en later nog Vice City ..

ik had ondetussen al een paar maanden me ps2.

en ik kocht SA erbij ..

nu heb ik SA ook helemaal uitgespeeld ..

dus SA beste spel :tu:

G-D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog goed, ik was net twee weken 15 en op 8 juni kwam die uit op PC, op een vrijdag. En op donderdag de dag ervoor keek ik bij de Bart Smit en ze hadden net binnen. Ik betaalde er vijftig euro voor, en het was het cker wel waard. Mijn eerste GTA was GTA III(PC), toen was ik dertien, dat vond ik echt een machtig spel. Toen werd het Vice City ook super. Ik ben niet zo iemand die erg veel van spelletjes houdt, maar ik ben wel een enorme GTA fan. GTA San Andreas is het beste spel dat ok ooit gespeeld heb, het zijn ook erg spannende en leuke spellen waar ik nog regelmatig van zal genieten. SA heb ik sinds kort 100% uitgespeeld.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kocht San Andreas toen hij op de pc uitkwam. Dit was volgensmij zo'n half jaar na de introductie van de PS2 uitvoering, kan me vergissen.. maar het leek in ieder geval erg lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was idd zo'n beetje een halfjaar later, PlayStation kwam in oktober ofzo en SA op PC kwam in begin juni. Ik weet nog dat ik erg bezorgd was of hij wel op PC uit zou komen. :)

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kocht GTA SA om precies te zijn op 14 augustus 2005. 2 dagen later kwam ik vast te zitten in een missie, ging op zoek naar antwoorden en registreerde op dit forum. Dus dankzij SA is het allemaal zo gekomen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Luister en huiver...

Het begon allemaal, deze morgen, in mijn melkherberg...

Plop: PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP!

Ik: ...

Plop: Ik ben kabouter plop en samen met mijn vrienden...

Ik: :zz:

En zo, waren we weer een dag verder.

En toen begon het allemaal, heel wat morgens geleden, om 'precies' te zijn aan het begin van de meivakantie 2006, in mijn kamer...

Ik: :zz::zz::zz::zz::zz: ... :ch: ... :{:duh: Mogguh iedereen!

Ik liep naar beneden, pakte het broodrooster en :zz:

Doorspoel

Ik ging dus naar de markt omdat we wat spullen moesten kopen (we gingen die middag naar Portugal :*D ) en ik had 10 euro mee. Ik wist namelijk van mijn vriend Bas, dat er een kraampje was met allemaal games, voor spotprijzen! En ik wist dat ze maximaal 10 euro kostten. Dusm ik vroeg me af of ze SA hadden. En ja hoor, ze hadden hem, voor maar liefs 10 euro! Goedkoop doch legaal!

Toen heb ik de hele middag zitten gamen en heb ik mijn vliegtuig gemist :ch:

Nee, ik heb het nog gehaald. Maar heb wel de hele middag zitten gamen (nou ja, totdat mijn ma me meesleurde :puh: )

Plop: Tot morgen beste kindjes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb SanAndreas meteen gekogt toen die uitkwam .. ik had de hele nacht niet geslapen en was al om 8 uur bij de E-plaza .. daarna hebben mensen mij 2 weken lang niet buiten gesien :Y als je snapt wat ik bedoel :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Dreamland dat is een groote winkel in belgië, die winkel lijkt net wel een opslagruimte!

Edit: Ik ben jongste, want ik ben in schrikkeljaar geboren, nu 3 jaar! :schater::duh::ch:

Mvg, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

1 week nadat ie was uit gekomen had ik hem en toen was ik 12 toen ging ik snachts stiekem even spelen toen was ik bij de missie van Ruder robbing uncle Sam gekomen en toen betrapte me vader me en toen was ik hem een 5 dagen kwijt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA III bij mijn neefje gespeelt, en kocht VC toen die net uit was. Na die uitgespeeld te hebben, ging ik naar de winkel voor de volgende versie. Helaas was SA, waar ik al wel van gehoord had, alleen nog maar voor de PS2 uit, en op 10 juni zou hij uitkomen voor de PC, kreeg ik te horen. Dus op 10 juni 's ochtends om 10 uur op mijn fietsje terug naar huis met GTA SA in mijn tas. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kocht San Andreas op 29 september 2005 in mechelen, ik had hem gekregen voor mijn verjaardag.

Toen werd ik 13 jaar, en had alleen nog maar Vice City.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...