Jump to content

Waneer Kocht Jij Gta SA?

Waneer kocht jij GTA SA????  

54 leden hebben gestemd

1. 1. Waneer kocht jij GTA SA?

• 9 jaar of jonger
      0
    • 10 - 15 jaar
      0
    • 15-20 jaar
      1
    • 20 - 25 jaar
      0
    • 25 jaar of ouder
      0
  2. 2. Welke GTA kocht je eerst?

• Classic
      0
    • Eerste delen van de III-era (III, VC en SA)
      1
    • Stories serie
      1
  3. 3. Ga je GTA IV kopen?

• Ja!
      0
    • Nog niet zeker van
      1
    • Nee!
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen 'GTA San Andreas' op de PS2 uitkwam ben ik gelijk met een vriend naar de winkel gesprint. Mijn vriend heeft San Andreas toen gekocht, en hij kreeg er nog een vette San Andreas bandana bij (deze heb ik later van hem gekregen). Na schooltijd zijn we zo snel mogelijk naar huis gefietst en hebben we SA in de PS2 gedaan, en toen hebben we bijna de hele middag gespeeld. Jammer genoeg heb ik zelf geen PS2, dus kon ik het niet heel vaak spelen.

Toen hij voor de PC aangekondigd werd heb ik hem eigenlijk gelijk gepre-orderd. Ik zou hem eerst pre-orderen bij GC Shop (werkte toen samen met GTAGames.nl), alleen zag ik hem later nog goedkoper bij Gamevillage. Toen het eindelijk 10 juni was werd ik echt zenuwachtig, ik vroeg me af of hij er al was ofniet. Na school ben ik echt ontzettend snel naar huis gefietst, toen ik thuis kwam zag ik hem liggen. Ik dacht "Yes yes yes", daarna heb ik hem uitgepakt en gelijk geinstalleerd, tijdens het installeren heb ik het boekje lekker door gelezen. Je wilt niet weten hoe gelukkig ik was _O_

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dastard

3

• Squidward

2

• spoeky

1

• Groot-Duimpje

1

Geplaatst:

hmmm..

zo te zien begint dit topic groot te worden....can je het een sticky maken?? thx

ik ben nu 10 en kocht gta sa toen het uitkwam ze hadden het nergens..

en we ging naar de suprabazaar en daar hadden ze het :D

nu is men disk kapot en ik heb nu platinium alle missies gedaan :)

GTA VC Kocht mijn broer voor de pc op men 7,de 8 Ste.ik keek dan altijd mee :D

als gta IV Uitkomt heeft men broer al een PS3 Want elke maand verdient hij 300 euro :D

Geplaatst:
zo te zien begint dit topic groot te worden....can je het een sticky maken?? thx
Niet elk topic waarin vrij veel wordt gereageerd wordt vastgeplakt, want dan zouden er teveel vastgeplakte topics komen. Deze laten we dus gewoon rustig in SA: General staan, zonder dat het vastgeplakt is ;)

Ik heb San Andreas sinds half oktober 2005 in huis. De exacte datum wist ik niet meer, maar gezien het feit dat de map San Andreas User Files al sinds 22 oktober 2005 op deze computer staat zal het op die dag zijn geweest. Toevalligerwijs ook nog eens op de verjaardag van GTA-Forum, wat moet dat een schitterende dag zijn geweest :D

Geplaatst:
Niet elk topic waarin vrij veel wordt gereageerd wordt vastgeplakt, want dan zouden er teveel vastgeplakte topics komen. Deze laten we dus gewoon rustig in SA: General staan, zonder dat het vastgeplakt is ;)

Ik heb San Andreas sinds half oktober 2005 in huis. De exacte datum wist ik niet meer, maar gezien het feit dat de map San Andreas User Files al sinds 22 oktober 2005 op deze computer staat zal het op die dag zijn geweest. Toevalligerwijs ook nog eens op de verjaardag van GTA-Forum, wat moet dat een schitterende dag zijn geweest :D

ja..ik was in de wolken toen ik gta sa kocht...

Geplaatst:

29 oktober 2004 heb ik GTA SA gekocht. Eerst al wat eerder naar school om het te proberen bij de Intertoys (lag in de buurt van school, dus hoefde niet al te veel eerder uit m'n bed :puh:) maar daar zei het personeel dat het spel niet uit was. Right. Na school naar de Free Record Shop -> uitverkocht dus dan maar naar de Bart Smit. Daar heb ik 'm toen gekocht.

Eerste zelf-gekochte GTA was GTA III, kon 'm goedkoop overnemen van iemand anders. Een zes jaar geleden nu denk ik.

Geplaatst:

Nu mijn verhaal. :klap:

Het begon allemaal in zomervakantie in 2006.

Ik had maar één spel in mijn bezit, namelijk de Midtown madness 2.

Ik speelde die iedere dag omdat ik het grappig vond om 1 of 2 wagens van een helling af te duwen :bonk::clown:

Maar iedere dag dat spel spelen was de lol eraf.

Dus ging ik nieuwe spellen uitproberen, de eerste de Carmaggeddon.

Dat was een saai spel en moeilijk spel. :duh:

Daarna tot de volgende week ging ik weer een new spel uitproberen.

Namelijk GTA III[/font]. Ik vond dat spel zo grappig.

Het spel was realistisch, ik kon mensen afknallen, deuken in mijn wagen maken, doodgaan

hoeren ah ah aah[/font] en dingen kopen.

Oke dus ging ik kijken of er nog meer GTA's waren. En ja hoor de tweede werd al gauw GTA Vice City.

Die ging ik ongeveer een maand dat spel spelen.

Maar toen............was er iets in mij opgekomen.........je kon niet zwemmen, eten, fietsen

kotsen, kleren kopen. Dus ging ik op WIKIGTA kijken of er nieuwe dingen waren in GTA San Andreas.

Tot mijn verbazing waren die er! Je kon fietsen, eten, kleren kopen, date en GTA San Andreas was groot!

Dus ging ik filmpjes op Youtube en GoogleVideo vinden en al gauw werd GTA San Andreas mijn meest

favorietste GTA-game ooit. Na ongeveer een maand kocht ik mijn San andreas, dus ergens in september

2006. Sindsdien ben ik alleen San Andreas blijven spelen en allemaal wel op het leeftijd waar GTA's bespeelt

mogen worden, op mijn 18de dus.....

Geplaatst:

Ik heb hem gekocht in Blankenberge in Belgie in de bartsmit ik stond zelfs al te vroeg met mijn papa , broer en ik aan de winkel . Dus die dag was hij net in Belgie dus op de eerste dag dat hij uit was in Belgie heb ik hem gekocht :D

Geplaatst:

Ik kocht mijn eerste GTA op m'n 11de verjaardag, dan kreeg ik GTA Vice City.

San Andreas kocht ik op mijn 12, maar toen was ik wel al bijna 13.

Geplaatst:

Een goede vriend van mij vertelde in ongeveer maart van het jaar 2005 op school wel eens over een spel genaamd GTA San Andreas, toentertijd was ik nog nooit in aanraking geweest met de Grand Theft Auto-serie. Hij vertelde over de vrijheid en over de steden en dergelijke, en hoewel ik amper iets deed met computerspelletjes en computers (sterker nog, ik had er een ontzettende hekel aan) sprak het mij ontzettend veel aan. Op 19 april verjaar ik, en aangezien ik niks wist om te vragen dacht ik: "Kom op, laat ik dat ene spel waar mijn vriend het zo vaak over heeft maar eens op mijn verlangslijstje zetten." Ik zou toen op de maandag jarig zijn, en in dat weekend ging ik eens op het Internet snuffelen naar recensies en dergelijke over GTA San Andreas. Zo kwam ik op GTAGames.nl uit, en zodoende GTAForum.nl (maar daar zal ik niet verder op ingaan :puh:). Afijn, op 19 april kreeg ik het spel, stak het meteen in de PlayStation 2 en ik was meteen 'verliefd'. Dat was dus het begin van mijn fan worden van de GTA-serie, en dat is eigenlijk ook de enige serie waarvoor ik de PlayStation 2/PlayStation Portable aanzet. :)

Geplaatst:

toen ik mijn playstaion 2 kreeg

kreeg ik de spellen

king kong + san andreas

erbij

en mijn eerst gespeeld gta was in 1999 dat was gta 1

Geplaatst:

Mmmm..Ik kreeg Gta San Andreas toen hij net uit was en toen was ik 8jaar!.En mijn eerste gta was Vice City toen ik 6 was maar mijn vader wou het eigenlijk kopen voor zichzelf tot dat ik van school af kwam dat is: Ik gamen mijn vader computeren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...