Fre Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Op deze site is een Opel Zafira te downloaden. Wil iemand aub eens verduidelijken hoe je deze installeert in het spel? Alvast bedankt! Fre PS: Ik ben helemaal niet thuis in de fora omtrent dit onderwerp en waarschijnlijk staat mijn vraag hier al ergens, alhoewel ik vergeefs de zoek functie gebruikt heb. Ik post mijn vraag maar gewoon in dit SA General forum. Excuses... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Op deze site is een Opel Zafira te downloaden. Wil iemand aub eens verduidelijken hoe je deze installeert in het spel?Alvast bedankt! Fre PS: Ik ben helemaal niet thuis in de fora omtrent dit onderwerp en waarschijnlijk staat mijn vraag hier al ergens, alhoewel ik vergeefs de zoek functie gebruikt heb. Ik post mijn vraag maar gewoon in dit SA General forum. Excuses... Ik heb even in de zoekfunctie gezocht, en het volgende gevonden --> Klik Ik denk dat je er via dit topic wel uit zult komen, Zo niet... dan zeg je het maar. Succes, Pennywise Reageren
Wecked Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Er is nog een topic hierover en staat ook in het Rijtje an SA: General! Maar als je er toch niet uitkomt heb ik een paar handige links!! Want als je een voertuig wilt toevoegen dan moet je een van deze 2 programma's gebruiken!! 1. Tut IMG Tool 2. Tut IMG Tool 2 3. Tut SAMI Tool Ik hoop dat ik je verder geholpen hebt!! Gereetz Wecked!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.